1. Fejezet, 7. rész / Most már tele a pohár! /

153 25 9
                                    

Felkeltem másnap és boldognak éreztem magam, végre teljesnek! - Miért örülök?! Hiszen iskola van! - mondtam magamnak - majd bementem a fürdőszobába beállítottam a hajam, felöltöztem, ilyen #SchoolBoy-os style-ba. Kötött pulcsi fehér póló és szövetnadrág. Majd irtam egy üzenetet Márknak; - Jó reggelt szerelmem!. Annyira boldog voltam, hiszen jól kezdődik a mai nap! Felvettem a kabátom, sapkám sálam, cipőm és azzal a lendülettel kisétáltam a bejárati ajtón. Út közben találkoztam Moncsiékkal ők pedig szokásukhoz hívően már kérdezősködtek..

- Mi történt veled? - kérdezte Moncsi.

- Ez nagyon csúnya! Kék-zöld vagy Ati, mi történt veled? - folytatta Zsuzsi.

- Nyugi srácok csak egy kis verekedésbe keveredtem, de szerencsére megúsztam. - mondtam nevetve.

-De hol?, Tegnap történt ez?, Azért nem jöttél suliba?, Kik voltak?! - kérdezték egymás után - hirtelen úgy éreztem magam, mint otthon, kérdésekkel bombázva. Megvontam a vállam és mondtam, hogy már oly mindegy. Csak sétáltunk, és sétáltunk, amikor hirtelen róla kérdeztek. Tudtam, hogy egy közös sétálgatás sem fog úgy eltelni, hogy ne beszéljünk az én szerelmi életemről. Gondolkoztam magamban, hogy elmondjam nekik, vagy ne.

- Hááááát... Nála aludtam - mondtam nevetve, miközben a tarkóm vakartam - ezt is a hercegemtől vettem át.

- Miiii...?! - egyszerre kérdezve, rám nézve döbbent szemekkel.

- Hát igen, ott aludtam nála!

- Hogy mi van?, Hogy?!, Anyud tudott róla?, És milyen volt?, Biztos boldog voltál, akkor mikor vele aludtál!

- Igen nála aludtam, mivel ő mentett meg attól, hogy halálra verjenek. Szerintetek, hülye vagyok? Nem, nem tudja és egy darabig nem is akarom, hogy tudja. Isteni volt, tudjátok sosem gondoltam volna, hogy egy magam fajta ,, lúzer " ilyen pasit fogna ki magának. Iszonyat jó volt azon kívül, hogy önkívületi állapotban voltam, de éreztem a testének minden egyes mozzanatát - nevettem -. De viszont Zsuzsa kijelentése lepett meg legjobban. Igen boldog voltam, de sosem gondoltam volna, hogy ezt pont az a lány jelenti ki, akibe kiskoromtól kezdve tavaly nyárig szerelmes voltam.

Az iskola elé értünk, ők előre mentek én viszont megtorpantam. Az iskola a százszorosára nőtt a szememben és pánikba estem, hogy mi lesz ha belépek egy ilyen fejjel, majd biztos lenéznek és beszólnak gondoltam magamban. De nem érdekelt, mert végre boldog voltam, még ha erről csak is a barátaim tudtak. Nehézkesen átléptem a térkővel kirakott, megemelt küszöböt, a szívem a torkomban dobogott, remegtek a lábaim, kapkodtam a levegőt és nagyokat nyeltem. Persze az egyik osztálytársamba belebotlottam, méghozzá nem is egy olyanba akivel elvagyok, hanem aki a legjobban utált.

- Józsi, őőő... szia. - mondtam megszeppenve -, mivel Józsi volt úgymond az osztály rossz fiúja, persze kétszer bukott szegényke.

Egy magas szőke srácot képzeljetek el, átlagos testalkattal és szúrós tekintettel, azt hitte jól néz ki, de csak szája volt és persze ereje is. Mint minden "vezetőnek" persze neki is voltak csatlósai méghozzá hárman, akik imádták szívni a vérem és belém kötni nap, mint nap. Lacika volt az első Józsi unokatesója, akinek az apja az én apámnak dolgozott. Amilyen az apja, olyan a fia - mondtam magamban. Tudni kellett mi Lacival óvodában és alsóban nagyon jó barátok voltunk, csak persze ,, Változnak az idők és vele változok én is." Egy kreol bőrszínű, velem egy magas és sötétbarna szemmel rendelkező srácot képzeljetek el. A második Zoli, gúnynevén Pákó. Igen, igen azért mert a kelleténél kreolabb volt a bőre. Nevelt gyerek volt, ezért otthon mindent ő csinált a testvéreivel etették az állatokat, ganajoztak, a háztartásba is besegítettek. Ennek köszönhetően jó kiállással rendelkezett, magas, izmos test, fekete haj és szem. Jó gyerek volt és hagyta, hogy befolyásolják, azért hogy befogadják őt is. Kívül álló volt, mint én, de még is közre játszott az általános iskola éveinek tönkretételében. És a harmadik O. Laci, ő volt az a srác, aki folyton versengett velem tanulási eredményekben és öltözködésekben is. Bevallom nagyon jól nézett ki, világos haja és sötétbarna szemének kombinációja igen meghozta a hatását. Magasabb volt nálam, átlagos de még is izmos testalkattal, öltözködési ízlése kifogásolhatatlan volt, akár csak az enyém. Hülyén hangzana, ha azt mondanám régen bele voltam zúgva abba, aki az életemet akarta tönkre tenni?!

Hogyan tart örökké egy pillanat?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora