După 2 luni:
Azi era ziua cea mare. Puteam sa fiu externată,insfârșit!
Ma pregăteam adunându-mi hainele intr-i genata.
-Hey! Aud o voce care tocmai intrase pe usa.
Ma intorc. Era Nicholas.
-Hey și ție ,spun eu.
-Ai nevoie de ajutor?
-Nu,mă descurc. Știi unde e Lawrence?
Dupa cateva momene,mi-a raspuns:
-Nu.
Ma uitma ganditoare la Nicholas. Mințea?
-Bine,o sa-l caut eu,atunci. Mersi oricum, spun incercand sa par oarecum iniferentă de răspunsul pe care mi l.a dat.Am iesit din sală cu geanta pe umăr. Nicholas nu venise.
Dupa ce mi-am primit fișele de externare,am putut pleca. Am ieșit din spital.
Am inspirat aerul curat din plin.
*Bun venit,lume noua!*
Coborând treptele,i-am vazut masina lui Lawrence,acesta vorbind la telefon.M-am apropiat. Imediat ce m-a vazut a inchis telefonul si m-a imbratisat.
-Cum esti? Ai rezolvat cu externarea?
-Da,spun hotărât.
Zâmbea. Zâmbeam. Era liniste. Mereu am urât momentele de genu'. Nu știam cum sa ies din ele.Un clanxon ne-a trezit la realitate. Stăteteam in mijlocul drumului.
Lawrence m-a luat de mână și ne-am dus pe trotuar.
-Hai să mergem ,zise Lawrence.
*Nu stiam ce sa fac. Trebuia sa mi gasesc o locuinta a mea.*
-Du-te tu,eu am să caut niște joburi pe care le.am vazut in ziare.
Se uită puțin amuzat la mine,după care zise:
-Nu ți-am spus,însă, am nevoie de o secretară.
*Adica sa lucrez intr-un ditamai hotelul cu un drăguț ca Lawrence?!*
Văzând că am căzut pe gânduri,adăugă:
-Nu accept un refuz! Daca e vorba despre bani..
-Nu,nu -il intrerup- doar că,in momentul in care am urcat in avion,mă gândeam să mă angajez,pentru inceput..nu știu,la ceva mai simplu,dar ma trezesc cu o super propunere fulger.
-Păi,vei lucra la firmă,adica tornin hotel. Camera de sus va fi a ta. Eu zic ca e o oferta de nerefuzat ,zpuse amuzat.
Vazand ca nu ma pot hotarî,zise:
-Daca ai nevoie de timp...
-Sigur,maine iti voi da raspunsul. Asa pe moment mi-e cam greu.Am urcat in mașină,înspre hotel. Am ajuns in fața minunatei clădiri in 15 minute.
Nicholas era deja aici. Ne astepta.
-Măi,măi, zise atat de ironic.
-Bună,ii zic eu.
Fața lui era plina de ură. Cateodata ma intreb de ce am vrut sa-l ajut. E o persoană ... Destul de josnică.
-Linda,zise punându-mi mâna pe braț,lucru care i-a atras atentia lui Lawrence .
-Ce e? Zic dându-ma mai in spate,astfel incat mana lui a cazut in gol.
-De ce faci asta?! Se răsti la mine.
-Poftim? Ii spun ,după care ui fac semn lui Lawrence ca ma descurc.
-Ma venit aici pentru altceva, trebuie sa.ti amintesc?! Insa tu esti ocupată sa te fâțâi pe lângă bogătani!
*Vorbele lui erau aruncate cu atata ura,ură acumulata de mult timp. *
Ma uitam fara sa-i zic nimic. "Duritatea" mea a disparut cand am ramas singura,fara casa,fara nimic.
Nu-i puteam reproșa nimic. Nu știu de ce,insa nu puteam. Nu puteam sa urăsc pe cineva atât de mult.-N-ai de zis nimic?! ,strigă el.
Pf,logic,am dreptate, pufni el.
Lawrence interveni. Nu ma puteam descurca. Aveam nevoie de timp. Totul se intampla asa repede.
-Cui crezi ca-i vorbesti așa?! Urlă Lawrence.
-Te deranjeaz adevarul?! Nu.i mai lua apararea in fața mea. Esti constient de ceea ce zic eu!
Plind de furie,Lawrence îi dădu un pumn, punându-l la pământ.În momentul ăla mi-am amintit de pumnul pe care l-am primit eu.
Cand am vrut sa.l.calmez.pe Lawrence,Nicholas, cu fața insangerata,scoase un pistol din cămasă.-Nicholas! Strig eu. Oprește-te!.
Își duse pistolul la tâmplă.
-Esti fericit,Domnule Bogătan? Ai mai avea clienti stiind ca cineva s.a sinucis aici,in curtea marelui tau hotel din cauza patronului?
Lawrence nu făcea nimic,inafa de a se apropia ușor de Nicholas.
Eram agitată. Niște lacrimi mi.au scapat,fiind urmate si de restul.
-Veniți ,lume! Striga Nicholas trântindu-se in genunghi.
Sutele de oameni au iesit in curte sau se uitau de la ferestre.Lacrimile din ochii lui Nicholas i-au umezit fața.
-Priviti-l pe șarlatan!!striga Nicholas.
Lawrence grăbi pasul.
-Stai acolo! Astfel,trag! Țipă Nicholas.
-Omule,calmeaza.te,hai sa dicutam! Țipa Lawrence.-N..nu! Urlă Nicholas.
Lawrence repezindu-se,l-a trantit pe spate pe Nicholas,amandoi liptandu-se pe pistol.Se auzi un foc. Oamenii țipau și fugeau speriati.
Lawrence s a ridicat cu pistolul. Politia isi facu aparitia,luându-l pe Nicholas,cât si arma.-Calmativa-va oamenei buni,a trecut! Anunta Lawrence,dupa care s-a indreptat spre mind, luându-ma in hotel.
Nimeni nu zicea nimic.
-Te simti bine?
Dupa o oarecare ezitare am raspuns:
-Din fericire,da.
-Mai bine te-ai duce sa te odihnesti. Abia ai fost externata si s-au i tamplat atatea.Am plecat spre camera mea. Ajunsa inauntru,m am aruncat pe canapea,ostenita.
CITEȘTI
~Doar tu...~
Любовные романыAceasta este o poveste de dragoste,protagonista fiind Linda, o adolescenta rebelã și hotărâtă in fiecare decizie. Temperamentul său de fată orgolioasă se schimbă in momentul in care rămâne fără casã,avându-l doar pe Nicholas, un om pe care il credea...