#5

100 17 1
                                    

Luând cheile de la camerele noastre,am luat liftul urmarind la ce etaj avem camerele.

-Eu am la etajuuul...3..raspunse putin iritat,vazand ca eu am la ultimul etaj al cladirii,adică 50.

Nicholas a coborat la 3 iar eu am mai urcat. Ajungand la etajul dorit,ochii mi-au fost scaldati de un hol mare si spatios, podele erau lucioase,acoperite un covor rosu cu niste mici detalii.

Aveam camera 333. Trecand pe langa o multime de usi, mi-am gasit-o si pe a mea.
Am invartit cheia de 2 ori in ială,iar ușa s-a deschis. Am aprins becurile.
Ochii mei erau mult prea uluiti. O noapte aici te.ar fi costat o avere!

Cobor o mica treaptă care ma ducea intr-un fel de "sufragerie". O canapea mare ai albă,un televizor gigantic, nistr carti puse ordonat pe masa si,cel mai important,niste ferestre uriase. Privelistea era incantatoare,avand in vedere ca era vrea 8 seara. Piteam vedea in intregime frumusetea Londrei.

Decid sa inspectez si celelalte 2 usi albe care imi faceau cu ochiul. Una dintre ele era baia,una foarte eleganta,iar cealalta dormitorul ,xu un pat imens si o multime de pernute.

Ma hotarasc sa fac un duș. Intru in baie si dau drumul apei pt a umple cada. Aruncand o privire observ doua prosoape si niste samponuri,alaturi de un spumamt de baie.

Intrand incetisor in cada,deja simteam cum o sa mi petrec urmatoarele 2 ore. Ma relaxam. Era perfect.

Deodata,o bataie inssistenta imi strica " momentul de relaxare ". Am decis s-o ignor,insa,nu se oprea.
*S-a zis cu baia mea relaxanta*
Ies din cada,punându-mi un prosop in cap. Intr-un cuier era atarnat un halat alb. Fara sa mai stau pe ganduri l-am luat si l-am pus pe mn.

*Hotelul ăsta are de toate!*
Deschid usa,curioasa sa vad cine insista atat.
Era Lawrence.
-Buna..zise puțin uimit că eram in halat de baie.
*Adixa serios,nu eram goala. *
-Of,zic punandu-mi mana pe frunte ,intra!
Acesta intra si se aseza pe canapea.
-Ăă,scuze,pot astepta aici pana termini de facut baie.
-Merg sa ma schimb ,zix eu.
*sa ma vad cu Ce ma imbrac. Hainels mele erau murdare,dupa o calatorie lunga si toate cele.*
Intru in dormitor,deschizand dulapul,in speranta ca voi gasi ceva.
Nu mica mi a fost mirarea sa vad un sifonier plin. Ăștia de la hotel s-or fi gândit ca in lume mai exista si fiinte nebune ca mine,sa plece dintr.o tara in alta fara bagaje. 

Ies din camera cu niste haine care mi s.au parut lejere.
-Ce dotat este hotelul! Zic eu.
-Intr-adevar. De la etajul 1-50 este hotel ,iar de la parter in jos este o firma.
-Serios? Zic uluita.
-Da ,spuse schițândui-se un zâmbet.

-Păi,Linda...
Privirea mi+a fost atrasa de la fata lui Lawremce catre ușă,căci,un alt ciocănit insistent se găsea la ușa mea.
-Scuza-ma ,zic imdreptându-ma spre ușă.
Deschizand usa,il vad pe Nicholas. Era destul de furios iar privirea lui imi inspira teamă.
-Esti ok? Zic lasandu-l sa intre.
Lawrence se uita la felul in care arata Nicholas. Nici eu n-am putut trece cu vedere faptul ca avea pantalonii rupti,camasa sifonata si murdara iar parul ciufulit.
Vazandu-l pe Lawrence ,zise:
-Chiar pe tine te cautam,Lawrence! Puteam sa bag mana in foc ca esti aici.
Am simtit.nevoia sa imtervin,asa ca am facut.o:
-Este hotelul lui, zic hotărât.
-Taci! Țipă la mine, lucru care l-a facut pe Lawrence sa reactioneze.
-Tu nu ii vorbesti Lindei așa! Spuse el aparator.
-Ba ii vorbesc cum vreau!
-Ascultă,eu nu te-am...
-Ajunge! Zic eu,simtind ca si Lawrence era furios.
-Lawrence, tu iti bati joc de mine! Ai angajat oe cineva sa ma bată,nu?!
Fața lui Lawrence a ramas blocata si a mea la fel,insa pe chipul celui pe care il cred prieten.
-Po..poftim? Spuse Lawrence curios.
-Te mai si prefaci.de fata cu Linda! Nenorocitule! Spuse Nicholas spargand o vaza.
-Nicholas,xe prostii spui?
-Uita-te la mine cum arat!
Eram șocată. Lawrence o fi facut asta? Nu stiam ce sa cred.
Un lucru era cert. Iar imi venea să vărs. Am fugit spre baie ,unde m-am eliberat.
In sufragerie ,se mai calmasera apele.
-Linda esti bine? Sari de ps canapea Lawrence.
Privirea mi-a alumecat pe podea,unde am observat,pe langa cioburile vazei un băț de scortisoara.
-De la mirosul scortisoarei,spun aratandu-i-l.
-Hă? Nimic din tot hotelul ăsta nu contine scoartisoara. Nici macar in mancare nu e folosita.
Ma simteam intr.o nesiguranta aparte,simteam.ca ea se intorsese.
Nicholas statea ssi se uita la mine, inlemnit,fara a scoate vreun cuvant.

Eram tulburata. Deja imi era frica si simteam ca era pe urmele noastre.
Era ora 21:33. Oroarea începuse.

~Doar tu...~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum