#9

75 14 0
                                    

Se făcu ora 7. Eram extenuată. Câte formulare completasem. Ideea e că, acestea trebuia sa le-mpart in asa fel incat intr.o sapatamana maxim sa fie gata. Asa m-am hotarat sa le.fac azi pe toate.

O bătaie în ușă mă întrerupse.
-Intra,zic plictisită.
Era Lawrence. Am inspirat adanc.
-Ce faci? Il intreb.
-Te-am cautat in camera. M-am gandit ca esti aici,spuse apopiindu-se de mine.
-Mda,spus cuprinzandu-mi fața-n palme.
-Furnicuța mea,spuse sărutându-ma pe frunte.
Am încercat să zâmbesc.
-Ai muncit destul azi,spuse luându-mi mâna intr-a lui.
-Am zis să le termin.
-Îmi permiți să răpesc în seara asta?
-Păi, spun facand o paza.
*Aș merita si eu o pauza,mai ales ca n-am mâncat nimic toata ziua.*
-Fie,merg să mă schimb.
După ce mă sărută,mă lăsă să plec.

Ajunsă-n cameră,deschid sifonierul. Îmi alesesem o altă rochie neagră.

Dupa jumatate de ora eram gata. M-am grabit,deoarece stomacul meu mă lua la injurat.
Am luat liftul sa ajung la parter. Acolo mă așteptã Lawrence.
-Uau,exclamã,luându-mă de mână.
N-am zis.nimic. Voiam doar sa mananc,căci aveam si o vagă durere de cap,care se accentua cu fiecare clipă trecuta.

Am urcat in masina,ajungand pe șoseaua luminată de farurile mașinii.
-Mâine va sosi fratele meu,din Norvegia,spuse el.
-Voi fi martora unei revederi se familie,ce dragut,zic eu.
-Da..zise el cu o oarecare retinere.
Am vrut sa-l intreb daca sunt in relatii bune,insa simteam ca voi afla maine.
.

Am ajuns. Am coborat in fața unei cinematografii.
*Serios,?? Eu mor de foamee!*
-Intrăm? Spuse vazand ca ma uitam ciudat.
-Ăă,ce-ai spune sa mancam mai intai ceva? N-am mancat nimic toata ziua.
-Oh,Sigur, ce idiot sunt.
Reactia lui a fost una ciudata. Se simtea prost.
-Stai linistit, n-aveai de unde sa stii,ii zic,in speranta ca se va simti mai bine.
.
Am cazut de acord sa mergem la o pizzerie,iar Lawrence stia un loc unde se facea o pizza de milioane.

Dupa un drum destul de lung,m-am vazut langa o micuta cladire,c-un panou mare cu numele localului.
-Aici vin mereu sa mananc piZza. Este geniala!- ma asigură el.
La ce foame -mi era,nici nu-mi pasa daca e buna sau nu.
Ne-am asezat la o masa,unde un bătranel (care părea a fi bucătarul) ne-a adus meniul.
-O,d-le Lawrence, ce vizita placuta.
Aparent,Lawrence chiar era un client fidel pe-aici.
Au mai schimbat 2-3 vorbe,prezentându-ma si pe mine.

Dupa 15 minute a sosit pizza. Comandasem una XXL,ca sa manac amandoi din ea.

*Lawrence a avut dreptate,chiar e cea mai buna pizza!*
Dupa ce am mancat si i-am multumit batranului bucatar, ne-am urcat in masina mergând la cinema.

Ajunși la destinație,ies rapid din masina,fara sa mai astept ca portiera sa-mi fie deschisa si ma uit pe panoul de filme,sa vad ce va rula.

-Lawrence, vino, filmul ăsta va incepe peste 3 minute!
Se apropie si se uita putin confuz.
-Esti tare de inima,imi spuse,vazand ca e unul horror.
Mereu am privit filmele mai cu superficialitate. Erau niste filme.

Ne-am luat bilete,avand locuri unul langa altul.
-Popcorn? ,intre el.
-Sunt plina,zic eu.
Asa am intrat in sală,ne-am ocupat locurile si am asteptat sa inceapa filmul.
Dupa o oră , deja imi tineam mainile la ochi. Ăsta era genul ăla de film..prea inspaimantator si in acelasi timp scarbos. N-a fost cea mai buna idee sa luăm bilete la un astfel de film cu burțile pline,sincer.

Într-un final,filmul se termină.
-Uau,a fost cel mai tare film! Exclama Lawrence.
-Da,incerc sa par ca si cum nu m.am temut deloc.
-Te pricepi sa alegi filme. Poate ar trebui sa mergem intr-o seara si cu cativa prieteni.
*Uitasem. Eu nu aveam prieteni aici.*

Ne-am intors la hotel. Văzându-l ca sta ingandurat, l-am mangait,prieteneste,pe spate.
-Esti bine? Il intreb.
Dupa cateva momente,mi.am primit si raspunsul.
-Da.
Știam că mințea. Poate nu voia sã-mi spună. Mi-am retras mana de pe spatele lui si-am iesit din masina ,indreptandu-ma direct spre camera mea.

M-am așezat pe canapea. Îl așteptam. Va veni să-mi ureze somn ușor. Minutele treceau,iar ciocănitul în ușa mea întârzia.

M-am dus spre baie. M-am uitat in oglinda,dându.ma cu cateca lotiuni ot hidratatea tenului.

Am dat drumul apei. Am folosit spumantul de baie asezat langa sampon. M-am cufundat in cada. Am inchis ochii.

*De ce nu ma puteam relaxa? Pentru ca ceva nu era in regulă.*
S-o fi suparat pe mine? Nu știu. Renunț la baia lungă si ma-mbrac in ceva lejer.

Îl așteptam,însă nimic. Voiam să vorbesc cu el. Telefonul statea aruncat pe canapea de dimineatã.

Îl deschid. Voiam sa-l sun,insa,nu stiam ce sa fac. Era ora 10.
*Poate era obosit si a plecat...*

Ma ridic de pe canapea indreptându-ma spre dormitor. Ma fac comoda,sting veioza si ma culc.

.

.

Era ora 01:34. Deja au trecut 4 ore decand m-am pus in patul ăsta nenorocit si n-am adormit.
Voiam să-l sun,însă era târziu.
Si oricum,daca-l sunam,ce-i ziceam? Ca nu mi-o zis "somn usor" n-am putut dormi?
Chiar sunt proastă. Mai bine sa dorm,căci mâine vor veni oasepti in hotel.


.

Era 08:00. Alarma imi suna. N-am inchis un ochi toată noaptea.
Ma ridic din pat si ma-ndrept spre baie. Văzându-mă-n oglindă,am ramas uimita vazand ce ditamai cearcanele puteam sa am.
Am incercat sa le acopăr cu fond de ten,sau ceva,insa nu voiau sa dispară.
*de ce azi?! *

Ma imbrac in unfiorma,imi prind parul intr-o coada impletita si ma-ndrept spre birou.

Deschid usa si vad o multime de colete si alte formulare.
*Ce Dumnezeu?!*

Mă așez pe scaun si incep sa semnez la colete de mi.a cazut mana.
Apoi,alte formulare.

Ies din birou in cautarea lui Lawrence.
-Scuzati-ma,Lawrence a venit azi? Intreb un angajat.
-D-l Lawrence are intalnire cu fratele său. Din cate se zvoneste,au avut o cearta teribila aseara si nici nu se gandeste sa.l primeasca-n hotel. Chiar daca intre ei mereu existau conflicte,nu s-au inteles niciodata.
-Multumesc,insa,stiti de ce nu se inteleg? -stiu,bârfesc cu angajatii.
-Acum 2-3 ani, fratele lui LAWRENCE se culcase cu iubita lui.
Brusc,miile de intrebari din capul meu au primit un raspuns.
-Multumesc, v-am tinut din treaba.
-Nu-i nimic,d-ra.

Acum stiam de ce nu m.a vizitat aseara. Stiam de ce nu voia sa vb despre iubitele lui.

~Doar tu...~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum