Dupa o luna:
In aceasta luna nu s-a intamplat mai nimic interesant,pe langa ca patronul clubului,la o saptamana dupa cele intamplate imi trimisese telefonul. Lawrence inca nu stie nimic de asta si nici n-as vrea sa afle. Si da,am devenit studenta celei mai bune universitati din Londra.
Chiar si-asa,e destul de greu sa te-mparti ca o eleva,secretara si iubita. Fara Lawrence,n-as fi facut față la absolut nimic,nici nu cred ca-mi continuam studiile. De aceea nu ezit sa am mereu zambetul pe buze,indiferent cat de extenuata as fi.
Sa revenim in prezent,adica pe 1 dexembrie,pt ca era insfarsit ziua mea,făceam 18 ani. Fii da joi,aveam liber la liceu ,de asemenea, s-a hotarat ca si maine elevii sa stea acasa. *Perfect*Sar din pat entuziasmata. Cobor la parter in cautarea lui Lawrence,insa,in loc de Lawrence vad un biletel pe masa:
Iubito,iartă-mă,am fost chemat urgent la firma de dimimeata. Îți promit că-ți serbăm ziua când mã intorc.
Cu drag,Lawrence.Citind bilețelul,m-am hotărât să nu mă-ntristez așa că am ieșit cu Max la plimbare.
Eram invaluita de gânduri inutile, niste banalitati care imi trec zilnic prin cap.
Plimband linistita cainele,acesta,dupa un moment,incepu să mârâie. Mi-am indreptat privirea spre partea in care mârâia Max.
Doi dulăi,se apropiau cu repeziciune de Max. L-am luat in brate,si-am inceput sa fug.
Alergand disperata,ma lovesc de un tip,care,pentru a nu cadea,ma prinsese de talie.
I-am vazut ochii căprui. Simțeam ca i-am mai intâlnit. A alungat câinii, timp in care eu mi-am tras sufletul.
-Mulțumesc,reusesc sa zic ,întâlnindu-ne privirile. Era patronul clubului ăluia.
-O, exclama el dandu-si seama cine sunt.
Mă uitam fix la el.
-În fine,multumesc din nou, ii zic.
Dând sa plec mă prinse de încheietura mâinii si-mi zise:
-Nu crezi ca ar trebui sa-ti rasplatesti eroul?
-Nu ti-am cerut eu sa-i alungi pe dulăii ăia,îi răspund rapid.
-Atunci ar fi trebuit să te las să te muște.
-Era de un milion de ori mai bine decat să mă culc cu tine.
-Nu ți-am spus despre ce rasplata era vorba.
-De parca n-ar fi evident,mai ales in ce circumstante ne-am cunoscut,ii spun eu apăsat.
-Kail,spuse intinzand mana.
Am ezitat,insa,ca sa nu par nepoliticoasa, m-am prezentat si eu.
-Linda,spun dand mana cu el.
-Ce nume deosebit,si ce mână fină ai...
Mi-am retras mâna. Iar începea cu șarmul lui ieftin. Penteu un moment chiar credeai că e de treaba,iar in srcunda urmatoare se transforma intr-un obsedat.
-Max! Strig eu,vazand ca-si face nevoile pe blugii lui.
Acesta isi intoarse privirea uimit si adăugă:
CITEȘTI
~Doar tu...~
RomanceAceasta este o poveste de dragoste,protagonista fiind Linda, o adolescenta rebelã și hotărâtă in fiecare decizie. Temperamentul său de fată orgolioasă se schimbă in momentul in care rămâne fără casã,avându-l doar pe Nicholas, un om pe care il credea...