#12

62 10 1
                                    

Ma trezesc. Lawrence nu era langa mine. Era ora 09:12.

Ma ridic,indreptandu-ma spre baie. Dupa ce-mi fac rutina zilnica,usa se deschise. 

-Buna dimineata ! Ii spun energic.

Am primit acelasi salut,dupa care adauga:

-Ti-e foame?

-Da.

-Am gasit un restaurant chinezesc destul de popular. Hai sa mergem acolo.

-In regula,zic  luandu-mi telefonul de pe noptiera din dormitor.

Am urcat in masina si ne-am dus.

-Tu n-ai vrea sa ai permis?,ma intreba Lawrence.

-De ce,te-ai plictisit sa-mi fii sofer? intreb amuzata.

-Nu,nici gand. Ma refeream sa te poti deplasa oriunde ai nevoie si cand eu sunt la munca.

-Pai...n-ar fi o idee rea..

-Pai,de luni o sa ti se mai  aglomereze programul.

*Oooh,nu*

-Amm..sa vad de la ce ore sa plec...

-Uite,daca vrei,pana iti iei permisul,voi angaja la firma o inlocuitoare.

-Nu,lasa,le fac eu.

Intr-un final ajunsesem. Restaurantul era destul de mare. Am intrat si ne-aam asezat la o masa de langa geam.

Am comandat ceva si ne asteptam mancarea.

-Tu dupa ce termini facultatea..pe ce meser..

-Judecatoare,ii raspund hotarat.

-Doamne Ajuta,spuse el.

Ne veni si mancarea. Eu am vrut neaparat ceva ce se mananca cu betisoare,deoarece invatasem cum se folosesesc de pe internet.

Dupa ce am mancat,ne-am urcat in masina. Am uitat sa va spun ca masina este inchiriata,deoarece masina noastra,sau a lui Lawrence a ramas in Anglia pentru ca nu puteai circula cu un alt numar de matriculare.

-Incotro? ii zic eu.

-Undeva relaxant,pentru ca dupa o sa plecam.

A condus vrea 20-30 de minute. Traficul era aglomerat. A oprit masina langa mirobolanta plaja din Grecia.

-Arata mult mai bine decat in poze! exclam eu.

-Pacat ca este frig. Putem doar s-o vedem.

 Putem doar s-o vedem

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Da..

Dupa un timp,adauga:

-Trebuie sa dau un telefon,spuse indepartandu-se.

Nu inteleg de ce mai pleaca,parca aveam incredere unul in altul. In fine,nu prea m-am gandit la asta. Eram rupta de realitate . Frumusetea plajii te orbea.

~Doar tu...~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum