#19

51 10 0
                                    

E 13:20. Ma ridic cu o durere insuportabila de cap.

Dupa ce noapte a fost aseara,m-as fi mirat sa fiu in forma.

Ma indrept spre bucatarie,pentru a gasi vreo pastila.

Dupa ce le gasesc,inghit una,in speranta sa mi se mai amelioreze durerea.

Urc inapoi in dormitor. Nici nu ma demacheasem,doar imi spusesem niste haine mai lejere.

Mi-am scos fiecare agrafă din par,lasandu-l liber. Ma indrept spre baie pentru a-l spala,deoarece era incarcat cu fixativ.

.
.
.
Dupa aproximativ o ora,ies din baie,ducandu-ma iar in dormitor sa-mi prind parul,deoarece simteam ca ma sufoc cu el desprins.

Imi intorc privirea spre soțul meu(inca mi se pare ciudat sa i spun asa) care inca dormea.

Ma hotarasc sa fac o plimbare prin imprejurimi pana se trezește.
.
.
.
.
.
.
.
Dupa 2 ore ma intorc acasa. Intru pe poarta,apoi pe usa.

Lawrence era in living,uitându-se pe geam. In momentul in care auzi usa de la intrare ca se inchisese,isi intoarse capul spre mine.

-Soția mea frumoasă,spuse sărutându-mi mâna.

I-am zâmbit. Abia ne căsătorisem si deja ne alintam.

-Week-endul viitor ai vrea sa mergem in vizita la mama ta?

-Sigur,spuse el.

Dupa un moment de liniste,îi spun

-Când ne întoarcem in Londra?

-Diseară.

Mi-am pornit telefonul, unde erau o multime de mesaje cu "casa de piatra", atat de la angajatii de la hotel,cat si de la prieteni.

M-am asezat pe canapea sa le raspund.

Cam asa se făcu ora 3,cand trebuia sa plecam.

Ne hotarasem sa ne lasam hainele aici,deoarece o sa mai venim si sa avem direct schimburi.

Ne uracasem in masina pana la aeroport.

Ne-am urcat in avion,de data asta având locuri unul in spatele celuilalt.

Nu-mi plàcea,insa,din fericire,locul de langa mine ramasese liber,asa ca venise Lawrence.

.

Dupa câteva ore bune,am aterizat.

Din nou, eu coborasem prima. Insfarsit eram in Londra!

Ne-am urcat in masina lui Lawrence si ne.am dus acasa.

Ajungand in fața casei,deschidem poarta,Max sărind direct pe mine.

Daniel ne intamina,luându-si ramas bun si urandu-ne casa de piatra. Ziarele erau pline cu știrea ca marele om de afaceri Lawrence Miller s-a insurat cu Linda Wattson.

Si dap,acum ma numesc Linda Miller.
Am intrat in casa,insa de data asta fiind casatoriti.

Am mers direct in bucatarie,pentru a face un ceai cald.

Max mă însoți,in timp ce Lawrence urcase să facă un duș.

Adusesem 2 cești cu ceai de tei si le pusesem pe masa din sufragerie.

Max se tranti pe covorul pufos,in apropierea semineului.

Stând si savurandu-mi ceaiul,primisem un mesaj de la Kail,care era cam asa:

,,Casă de piatră. Sper fii fericită,însă mereu îți voi fi alături. Nu ești singură. O te lase. "

~Doar tu...~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum