După 7ani:
În acesti 7 ani mi-am terminat si facultatea,dar inca ramasesem secretara lui Lawrence. Aveam o relatie de 7 ani. Ne-am schimbat,ce-i drept,insa sentimentele noastre au ramas aceleasi. Eu am 24de ani(voi implini 25 in decembrie) iar Lawrence 30.
Suntem fericiti. Si Max,e inca un dulău tânăr. Este energic ca inainte.
În timpul ăsta Lawrence si-a extins firma atât in Dubai cât si în Veneția. Avem cate-o casa ai-acolo.Sa revenim in prezent:
Mă trezesc la 6. Suntem la casa mea din Londra, pe care o cumparasem in urma cu aproape șapte ani.
Lawrence dormea in camera alăturată. Merg la baie, imi aranajez părul și ma schimb de pijamale.
Ies din dormitor si cobor pentru a pregăti micul dejun.
Coborând,vad micul dejun pus pe masa. Lawrence s-a trezit inaintea mea.-Bună dimineața,imi spuse el ,venind pe la spatele meu.
-Buna dimineata!
-Hai sa mancam,astăzi o să fie o zi aglomerată. Daca ii determin pe patronii unei firme din Turcia sa ne aliem firmele,vom pleca intr-o vacanta si-acolo,avand o firma mai mare si mai impunatoare.
-Doamne-Ajuta!
Ne-am așezat să mâncăm. Dupa ce am terminat,am urcat in mașina si ne-am dus la firmă. Firma care pe langa ca este si hotel,de vreun an este si mall.
Ajunsi in fata cladirii, intram inauntru impreuna.
-Au ajuns -exclama Lawrence-,ține-mi pumnii!
-Sigur, iubitule!
Acesta intra in birou,musafirii fiind condusi de către Can (mana lui dreapta si cel mai bun prieten) in biroul d-lui Lawrence.
-D-ra Linda, va rog, ajutati-ma si pe mine cu evidenta consumurilor! -Ma ruga o angajată.
-Sigur.
Si mi-am inceput ziua cu ceva destul de lejer.
Dupa 2 ore,terminasem cu evidenta consumurilor.Can veni in graba la mine si-mi zise:
-Linda,unde sunt actele despre hotel?
-Vino,spun indreptandu-ma spre niste rafturi pline cu dosare aranjate alfabetic.
-Care e?
-Ãsta,spun întinzându-i-l.
-Multumesc! Apoi fugi catre birou.
.
.
.Se făcu ora 4. Eu imi terminasem treaba,iar musafirii plecaseră de la 1. N-am apucat sa vorbim deloc. Sper doar ca totul sa fi decurs bine.
Vrand sa ies din hotel,Lawrence veni dupa mine.
-Buna raza mea de soare!
-Cum a mers sedinta?,il intreb nerebdatoare.
CITEȘTI
~Doar tu...~
RomansaAceasta este o poveste de dragoste,protagonista fiind Linda, o adolescenta rebelã și hotărâtă in fiecare decizie. Temperamentul său de fată orgolioasă se schimbă in momentul in care rămâne fără casã,avându-l doar pe Nicholas, un om pe care il credea...