#14

63 10 0
                                    

Ma trezesc. Ešte ora 9:30. Mă ridic,indreptându-mă spre baie,pentru a ma aranja.

Fac patul si cobor.  Un miros de-a dreptul sublim mă făcu să intru în bucătătie.

Masa era deja pusă. Meniul era unul ciudat,spun ciudat deoarece nu mai mâncasem până acum așa ceva. Arăta bine.

Holbându-mă la mâncare,nici nu-l observ pe Lawrence cum intră.
Îmi cuprinse talia,speriându-mă și dându-i una. Isi retrase mainile rapid penteu a-si cuprinde obrazul,care,se cam inrosise.

-Scuze,m-ai luat prin surprindere.-îi spun,evitând sa-l privesc.

-Nu-i nimic,spuse el.

Ne-am asezat la masă.

*Sincer,m-aș fi dus pe canapea sa mănânc,însa e casa lui,asa ca nu imi permit chiar orice*.

Era liniște. Nu mă deranja. Oricum,dupa ce luam masa,aveam de gând sa ma interesez de-o casă a mea.

Terminasem de mâncat prima,ridicându-ma ca sa-mi spăl farfuria.

Lawrence se uita la mine. Nu ii vorbisem deloc.

Mi-am pus geaca,m-am incaltat si am iesit.

-Incotro? Ma intreba Lawrence,insa deja inchisesem usa dupa mine. N-aveam chef sa.i spun inca ca o sa ma mut.

Am iesit din curte,acesta uitandu-se la mine de pe geam.

Am gasit un taxi,asa ca m-am dus prin centru,pt ca acolo se afla o casa direct mobilata pe care pusesem ochii de ceva timp.

Ajunsa in fața casei,îl sun pe proprietar,acesta venind pentru a-mi prezenta casa.

Dupa 30 de minute, apăru un domn înalt,imbracat bine ,puțin cam bătrând,insa,arata ok.

-Buna ziua,îl salut.

-Bună ziua! Haideti sa va prezint casa.

A deschis poarta pe unde am intrat. M-a condus pana la usa,pe care a descuiat-o.

-Intrati!

Era de-a dreptul modern. Imi placea. M-am rotit printre camere,la etaj,pe la băi,apoi,ii spunt domnului:

-O cumpar!

-Minunata alegere,d-na! Va aranjez maine o intalnire cu seful meu pentru a semna actele.

-Ma scuzati,nu sunteti dvs proprietarul?

-Nu,eu sunt un reprezentamt al proprietarului. Acesta a fost ocupat si n-a putut sa vina. Deci,unde vreto sa va intalniti?

-Era o cafenea prin zona,e bine?

-Sigur. La ora 9. Sa stati la masa din față,vă rog.

-Daca o prind liberă...

-O sa va fac rezervare.

*Ăsta era un alt bogătan. La o cafenea de genu' nu se fac rezervari. Daaar,cu niste bănuți,se fac,să zicem.*

-Sigur. Vă mulțumesc!

-Să vă conduc.

Am plecat din vila care urma să fie a mea. Abia asteptam,era splendidă.

Am luat un taxi spre casa lui Lawrence.

Ajunsa in fața casei,cobor,plărindu-l pe șofer. Deschid poarta si intru.
Max era afară si se juca cu o minge.

Am intrat in casa. Primul lucru pe care l-am văzut , a fost un porțelan spart chiar lângă ușa.

Intru rapid,pășind peste cioburi.

~Doar tu...~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum