Ma trezesc pe canapea. *De cand am venit aici,nici macar nu m-am atins de patul din dormitor*. Sar energica de pe canapea si dau fuga in baie,pentru o baie luuuunga,care spream sa nu mai fie intrerupta. M-am cufundat in cada. Era bine. Ma relaxam,uitand de toate cele petrecute.
Deodata,deschid furioasa ochii. DIN NOU cineva batea la usa mea. *SERIOS?* Ma sterg de apa,apoi ies din baie furioasa. Aprope de usa,imi dau seama ca sunt goala. Fug in baie sa-mi iau halatul alb.
Deschid usa. In fata mea statea o fata scunda,cu ochelari ,par negru prins in doua codite. Imi zambi . Ma uitam deestul de ciudat la ea.
-Buna! zise ea.
-Buna. Cu ce te pot ajuta?
-D-l Lawrence m-a trimis pentru a semna niste acte,in care sunteti de acord sa ii fiti secretara. Asta daca vreti sa ii fiti secretara.
*Hmm...am zis ca-i dau un raspuns azi. Nici nu m-am gandit,insa,neavand prea multe optiuni...*
-Intra,sa vorbim mai indetaliat,spun deschizand larg usa.
Aceasta intra,acordandu-mi timp sa ma schimb.
-Gata,sa vedem...unde semnez? spun asezandu-ma pe canapea.
-Aici, d-na.
Am semnat. Oficial sunt secretara intr-un hotel luxos . CINE S-AR FI GANDIT?
-Bun venit in echipa,d-na......?
-Linda,spune-mi Linda.
Desigur,D-na Linda.
Am schitat un zambet .
-Te rog,nu vreau niciun fel de fomalitate.
-Dar e imposibil. Sunteti secretara d-lui Lawrence. Nu se poate.
-Tu cum te numesti?
-Cassandra.
-Atat?
-Cassandra Johnnie Butt.
-Incantata,d-na Casandra ,spun zambind,lucru care o facu si pe ea sa zambeasca.
Isi indrepta privirea catre ceas,apoi exclama:
-Doamne,cat e ceasul! spuse sarind de pe canapea. O sa ma omoare!
ma uitam nedumerita.
-..?
-D-NA Linda,va rog,veniti repede! Trebuie sa va luam o tinuta de secretara,rapid!
-Tinuta de secretara?
-DA!
-Cat de ciudat poate fi Lawrence,nu?
se uita o clipa la mine,dupa care adauga:
-Domnul*. Stati linistita,nu parasc angajatii.
-Nu,doar Lawrence. Eu cunosc un Lawrewnce,nu si un ,,D-L LAWRENCE,,
Ma fixa cu privirea. Voia sa se contrazica,ins atimpul era limitat. Ma lua de mana si ma trase dupa ea pana la cel mai apropiat mall.
.
.
.
Dupa ce am petrecut cateva ore bune in mall,m-am intors la hotel cu o sacosica. Va intrebati de ce au trecut ORE? Pai,avand o Cassandra pe cap,una mofturoasa,e cam greu. Voia ceva elegant,dar si simplu. Intr-un final am gasit,chiar daca nu era pe deplin multumita de rezultat.
Intrand in hotel,ma intampina Lawrence.
-Buna ziua,d-na secretara,spuse chicotind.
-Buna ziua,patroane,ii raspund amuzata.
CITEȘTI
~Doar tu...~
RomanceAceasta este o poveste de dragoste,protagonista fiind Linda, o adolescenta rebelã și hotărâtă in fiecare decizie. Temperamentul său de fată orgolioasă se schimbă in momentul in care rămâne fără casã,avându-l doar pe Nicholas, un om pe care il credea...