Luam pranzul alaturi de cele mai enervante fete, da, ,,prietenele mele,, ...fetele care pandesc orice moment sa ma ingroape in pamant...Anyway, sentimentul e reciproc. Nu exista prietenii adevarate,toti sunt doar pe fatada..Faptul ca toti ma cunosc a fi cea mai rebela din liceu nu schimba faptul ca as vrea pe cineva caruia sa-i pot....
-Linda,aii vazut pantofii astia?
Evye imi intrerupse gandurile,bagandu-mi telefonu in ochi.
-Ha? Nu stiu,lasati-ma cu prostiile.
-Mhm,puteai sa...
Brusc,usa cantinei se deschise. Legatura cu Evye mi-a fost intrerupta cand am vazut intrand un baiat complet NOU.
*DE CAND ASTEPTAM ASTA*-spun tintindu-mi prada.
-Fetelor,haideti!
Se aseza la o masa singur. Ma apropii . Mi-am prins prada. Nu mai putea scăpa.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
L-am umilit,acesta plecand cu capul plecat. Nu stiu de ce,insa in acea dupa-amiaza nici nu n-am mai putut manca.
~THE NEXT DAY~
Ajunsa la liceu,ma intalnesc cu niste baieti, cu care am schimbat 2-3 vorbe. Ideea e ca,am intrat in clasa la 08:14.
Profesoara era deja acolo. Intru nepasatoare si cand sa-mi arunc ghiozdanul pe banca....IL VAD PE EL,STAND IN BANCA MEA. Ma enervasem,ca n-am mai tinut cont nici de profesorul aflat la catedra,nici de colegii care radeau si faceau galerie,nici de consecintele sau sentimentele baiatului.
-Domnisoara Wattson,in biroul directorului,acum!- spuse profesoara pe un ton raspicat.
Imi iau geanta si ies ingamfata pe usa.
-Nu s.a terminat! - Îi șoptesc inainte de a trânti ușa.
Directorul,oh,directorul...un boșorog de 60 de ani care tot tine morala elevilor despre cum ar trebui sa se poarte.
Asa a decurs o ora...si da,nu va inchipuiti ca am stat cu fata in pamant cerându-mi scuze. NICI VORBĂ! Mă enervasem de i am varsat cafea in față si i.am spart un geam.
Si asa,am primit detentie . Va intrebati de ce nu platesc nimic? Pt ca n.am niciun venit. Am crescut intr.un orfelinat,iar pe la 8-9 ani am fost adoptata de o familie interesanta. Chiar zambeam,eram fericita.
Insa fericirea nu poate dura la nesfarsit. Acestia au murit intr-un accident pe cand aveam 12 ani.
Au fost niste clipe cumplite. Mă luase in grija o batranica oarba,care traieste si acum.
CITEȘTI
~Doar tu...~
RomanceAceasta este o poveste de dragoste,protagonista fiind Linda, o adolescenta rebelã și hotărâtă in fiecare decizie. Temperamentul său de fată orgolioasă se schimbă in momentul in care rămâne fără casã,avându-l doar pe Nicholas, un om pe care il credea...