KAR DEMETİ
Nasıl başalnır,nasıl anlatılır ınanın bilmem?
İhaneti? İhaneti tarif edebilir misiniz? Evet yaşamış olabilirsiniz hatta yaşadığınızı anlatabilirsiniz adına da ihanet dersiniz? Kime göre neye göre? Bunu asla bilemezsiniz...
Peki bana sevgiyi tarif edebilir misiniz ?
EVET!!!
Çünkü siz sevdiniz öyle değil mi ? peki nasıl sevdiniz? O saçma sapan uygulamadan attığınız mesajın iki mavi tik olana dek bekleyecek kadar mı?
Arkadaşınızı , eşinizi dostunuzu karşınıza alacak kadar?
Eee ne oldu? Sevdi mi ?Değdi mi ?Geldi mi ?Hepsini boşverin de kaldı mı ? Giderken veda etti mi?
Size bu kitabımda sevgiyi anlatacağım . O herkesin dilinde kimsenin yaşamadığı aşkı...
Size sevgiyi yaşatamam ama hissettirebilirim . Kalbinizdeki o koca boşluğa bir kuş yuvası kuracağız birlikte. O yuvada sadece bir kuş yumurtası olacak . Kimsesiz,sevgisiz...İşte o kuş biziz. Yanında yakınında kimse yokken , uçmayı öğreneceğiz. Tek başımıza. Belki rüzgar bizi esiri altına almak isteyecek. Başta kanadımızı nasıl kullanacağımızı bile bilmeyeceğiz ama yana yıkıla uça düşe kanadımız kırılsa da biz uçmayı öğreneceğiz... Kimseye medet ummadan.
Sıra ihanette...Uçmayı öğrenmeden ihaneti öğenemezsiniz. İhanete sizi o kanatlar götürecek . Öyle değil mi? ihaneti tatmak için sevginin afilli tokadını yiyip ona direnmek gerek .
Size bir kaç satır önce sevgiyi yaşatamam ama hissettiririm demiştim. Çünkü sevgi kişiye göre değişmez. Tektir. Birdir. Azı, çoğu, siyahı ,beyazı, yeşili , pembesi yoktur. Ya hep ,ya hiççidir. Ama ihanet öyle değil. Sevgi herkese rastlamaz. Ama kendinizi dünyadan soyutlasanızda o kanatlar elbet bir gün rüzgara yenilecektir.
Düştüyseniz kalkmanın elbet bir yolu vardır.
Yenildiniz mi? Galibiyet yakın...
Yılmayın...Sizin kanadınızı kıranlara yara bandı olmaya çalışmayın. Yaşamaya devam edin çünkü hayat bune değer . Siz yaşamayı hak ediyorsunuz.
Hadi şimdi sevgiye adım adım gidelim. Sevginin sadece sevgiliye duyulmayacağını öğrenelim yenilsekde galip gelmeyi bilelim. Düşsek de ömrün yerde sürünerek geçmeyeceğini bilelim...
Hayırlısı olsun inşallah. İlk bölüm💙❄