KARINCA KADAR...

82 20 2
                                    



BAHÇEMDE KAHVE SEFAMDAYKEN BAŞIMI YUKARI KALDIRDIM. GÖZLERİM GÜNEŞE ,  BULUTA ,  UÇAN KUŞA TAKILDI.  BİR KUŞ OLMAK İSTERDİM. O AN KENDİMİ NE KADAR KAPTIRDIYSAM SANKİ AYAKALANSAM KANATLARIM YILLARDIR GİZLENDİĞİ YERDEN ÇIKACAKMIŞ GİBİ HİSSETTİM. SONRA BULUTLARA Bİ DAHA BAKTIM . O KADAR FIRTINA YAŞADI , YAĞMUR,KAR HEPSİ ONDAYDI. AMA DEĞİŞMEDİ. BULUT OLMAKTAN VAZGEÇMEDİ. YA GÜNEŞ ? BELKİ HABERİMİZ YOK AMA BİNLERCE PATLAMA YAŞADI. AMA YİNE BİZE HİSSETTİRMEDİ. RESİM ÇİZEKEN BİLE HEP GÜLEN YÜZLE KONUK OLURDU RENGAREK BOYALARA. BU GÖKYÜZÜNÜN ONLARA SUNDUĞU BİR GÜZELLİK MİYDİ ,  YOKSA KENDİLERİNİN YARATTIĞI BİR AZİZLİK ?

TEKRAR GÖZLERİMİ AYAK BASTIĞIM YERE SABİTLEDİM.

KARINCALAR... SADECE KARINCALAR VARDI. OTURDUĞUM YERDEN DAKİKALACA KARINCALARI İZLEDİM. BİR SAAT İÇİNDE YÜRÜDÜKLERİ YOL ,  BENİM İKİ ADIMIM. BENİM BİR KAÇ SANİYEM ONLARIN SAATLERİ. VE BİZİM YÜRÜRKEN HİSSETMEDİĞİMİZ,  KUSUR OLARAK BİLE GÖRMEDĞİMİZ İĞNE UCU DELİKLERİNE BATA ÇIKA YOL ALIYORLARDI. GÜNDE KAÇ TANESİ O KOCA ÇURLARINDAN ÇIKAMAYIP MAHSUR KALIYORDU ? YARDIM EDECEK BİRİNİ DE BULAMAZLAR. BATANI  ÇIKARTMAK İÇİN BULDUKLARI KARINCANIN ONDAN FARKI NE OLACAKTI ? BELKİ ÖLECEKTİ. AKLIMA KENDİM GELDİM. BEN DE GÖKYÜZÜNDEN ÖYLE Mİ GÖZÜKÜYORDUM ? AMA BEN KALKABİLİYORDUM . ÇÜNKÜ GÜÇLÜ GÜNEŞİ, YILMAYAN BULUTU İZLEMEK İÇİN KALKMAYA İHTİYACIM VARDI. BENİ AYAĞA KALDICAK GÜÇLÜ KILACAK İNSANLAR VARDI. BİR KERE DAHA NE KADAR ŞANSLI OLDUĞUMU ANLADIM. BEN NE YERDE İNSANLARIN AYAKLARINDAYDIM NE GÖKTE ONDAN UZAKTA...







                         ❤🔫💔🌙

TOZLU SAYFALARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin