SEVMEYENİM

83 19 2
                                    



SEVMEYENİM

Merhaba SEVMEYENİM...

Sana seveninden , onun elinden, dilinden ne gelirse senin gözünde karalayışını izle.

Ya da dinle . Ne bileyim içinden geliyorsa oku. Ama bil. Bi şekilde gör.

Bir şairin , kanadı kırık kırlangıcın gökyüzüne olan aşkını anlattığı gibi anlatamam belki.

Ben aşkından canına kıyanlardan da olamam. Kalbim senin için atıyorken,ruhu bedenden ayırmak olur mu?

Belki Mecnun gibi dağı,taşı delemedim ama;

Kalbimde açtığın yaraya dokunmadım. SUSTUM...YUTABLİDİM.

Senden geldi dedim . Bu bana bir lütuf dedim.

Ben hiç sana dokunmayı hayal etmedim. Çünkü ben teninde değil, kalbinde bir iz istedim.

Ayrılık şarkıları dinlemek yerine, adına aşk şarkıları mırıldanmak vardı şimdi...

Herkesin dilinde sakız olan SEVİYORUM kelimesini yutkunarak söylemek vardı.

sahil kenarında yürürken , üşüyüp ceketini üzerime atman... Nasıl bir histir acaba.

Merak etmiyorum sevmeyenim. Senin olduğun bir anın nasıl muazzam oldacağını biliyorum. Ya da doğrusu tahmin edebiliyorum

Yağmurun kırık saçlarında dans edişini izlemek,sokak lambası altında zifiri siyahlarının parlayaşını görmek isterdim.

Yıldızların odanı aydınlattığı bi gece yanıma gel...

Birlikte dilekler tutalım.

SEN, BENİ SEVMEYİ DİLE...

BENİMKİ ZATEN BELLİ...

Sonra geleceğe uzanalım sevdiğim...

Geçmişi unut diyemem ama sen hatırlama.

Belki unutturamam ama acını hafifletebilirim.

Mutlu edemem ama güldürebilirim.

Sevebilirim. Gitmem diyip gidenlerden de olmam...

Kıskanırım,nefesin olurum. İste yeter kursağında bi yudum su olurum.

Başka nasıl anlatılır bilmiyorum.

Evimin her adımında seni hissederek yazıyorum yüreğim,sızım...

Unutamıyorum...Hem ne haddime?

Unutmuyorum...Zaten istemiyorum da...

OLUR DA BİR GÜN GELMEK İSTEYİP DE GELEMEZSEN, BU SATIRLARA DOKUN.

KALBİMİ BU SATIRLARIN ARASINA SAKLADIM. DOKUNURSAN HİSSEDERİM. YİNE GELİRİM. KALBİMİ BİN PARÇAYA BÖL . SON KALAN PARÇASIYLA YİNE SENİ SEVERİM...

NE ZAMAN GELİRSEN GEL. BEN BURDA SENİ BEKLERİM...





YENİ BÖLÜMDEN MERHABA MESAJLAR MUTLU EDİYOR. KİTAP DAHA YENİ AMA YORUMLAR GÜZEL . OKUMAYA DEVAM EDİN YORUM VE OYLARINIZI EKSİK ETMEYİN . SİZE HİTABEN YAZIYORUM...

TOZLU SAYFALARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin