YILDIZLARIN CANI

111 20 3
                                    




ÖNCELİKLE MERHABA . BU İKİNCİ BÖLÜM VE BÖLÜMÜN BAŞINA LİNK BIRAKTIM ONU DİNLEYEREK OKURSANIZ DAHA ETKİLİ OLACAĞINA İNANIYORUM.




Ezberlediğiniz şarkıyı dinlemekten sıkılıyorsunuz değil mi?

Bi süreden sonra en sevdiğiniz şarkıyı kim coverlarsa coverlasın , hatta kendiniz soyleyince bile tiksinir hale geiyorsunuz. Halbuki tadında bıraksanız ? O şarkının bi anlamı olacak.

Peki neden SENİ SEVİYORUM kelimesini duymaktan bıkmadınız ?

Dinleye dinleye ezbelenen şakılardan , bıkılıp listeden kaldırılan şarkılardan farkı ne ?

Üzülmek , kandırılmak hoşunuza falan mı gidiyor ? Göz göre göre kör olmak aptallık değil mi?

Bir sonbahar günü etrafı , yeri , göğü iyice bir inceleyin.

Ağaçtan düşen yaprak tekrar ağaca dönebiliyor mu? Diyelim ki döndü faydası olabiliyor mu?

Öyleyse kalp ? Kalpde kırılınca bir daha eskiye dönüyor mu ? Sevgiyi bir kenara bırakın. Önemsiz olduğundan değil . Bilmediğinizden. Sevmeyi bilmediğiniz gibi basitleştirmektende kaçınmıyosunuz.

Bir gece balkona çıkıp , gökyüzüne bakın. Kayan yıldız görür görmez dilekler tutarsınız. 

Yıldızın canı olduğunu bilmiyordunuz değil mi ?

Yıldızların sevebildiğinide ? Gökyüzünde yalnız olmadıklarını , süs olarak durmadıklarını da?

Onların da sevdikleri var , ama kavuşamazlar. Binlerce yıldız yan yana gözüküyor gökyüzüne bakınca. Ama aralarında binlerce kilometre , sayısız yıldız ve ben bilmem , siz de hesaplamaya kalkmayın on binlerce gezegen var. Uzaktan sevenlerdendir onlarda. Nasıl olsa milyon yıl da bi , bir araya geliyorlar. Ama bir milyon yıl onlar için sorun değil. Çünkü mesafelere aşık yıldızlar. Mesafeler bağlıyor onları.

Ve yeryüzüne , sadece gerçekten aşkına inandıkları insanların dilekleri için FEDAKARLIK YAPIP KENDİ AŞKLARINDAN VAZGEÇEREK inerler.

 Olur da kayan bi yıldız görürseniz , sevinmeyin çünkü onlar gökyüzünün kansız , fırtınasız intiharıdır....





YILDIZLARA SOR BENİ YAR...

BULURSAN EL VER...


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


                                    ŞİMDİ BU HİKAYENİN SONUNDASIN...

                                   AŞŞAĞIYA İNDİĞİNDE , BİR YILDIZ KAYACAK. 

                                     VE SEN BU GÜNE KADAR KAYAN YILDIZLARIN ANISINA DİLEK  TUTMAYIP ,                                                    GÖZLERİNİ KAPATACAKSIN . Kİ , O İNTAHARI GÖRMEMEK İÇİN...





                                






                                                 .

                                      


                                                            ⋆

                            


                                                                         ★

                           


                                                                                      ☆

                   


                                                                                                          ✰

                                          

                                                      

                                                                                                                                         ✯


                                                                                                                                                                       .

TOZLU SAYFALARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin