Φτάνουμε στο διαμέρισμα του ανοίγει την πόρτα και μπαίνουμε μέσα. Προχωράει προς την κουζίνα και εγώ μένω εκεί γιατί δεν ξέρω τι να κάνω.
"Έλα εδώ" κάνω ότι μου λέει και μπαίνω μέσα στην κουζίνα. Έχει ετοιμάσει το τραπέζι αλλά δεν έχει σερβίρει ακόμα. Έχει βάλει ένα άσπρο τραπεζομάντιλο και με κόκκινες πετσέτες πάνω στα πιάτα.
Ήμουν έκπληκτη. Ήρθε ξαφνικά σπίτι μου να μου ζητήσει να φάμε μαζί και τα είχε ήδη όλα έτοιμα. Δηλαδή ήξερε πως θα δεχτώ. Αυτό το παιδί από ότι φαίνεται με ξέρει καλά...
"Τα είχες όλα έτοιμα;" τον ρωτάω έκπληκτη
"Ναι ήξερα από την αρχή ότι θα ερχόσουν..." απαντάει με ένα χαμόγελο που έκανε τα λακκάκια του να εμφανίζονται.
Μήπως είναι ερωτευμένος και αυτός μαζί μου; Όχι αποκλείεται, αλλά και πάλι κάτι νιώθω μεταξύ μας...
"Κάθισε," μου δείχνει την καρέκλα μπροστά μου και εγώ κάθομαι. Παίρνει τα πιάτα από το τραπέζι και σερβίρει το φαγητό.
*Harry's pov*
Της δίνω το πιάτο της, βάζω και το δικό εκεί που θα καθόμουν και κάθομαι στο τραπέζι.
Εκείνη ξεκινάει να τρώει και κάνω και εγώ το ίδιο. Ελπίζω να της αρέσει και να μην το έκανα χάλια, από το λίγο που έχω φάει είναι μια χαρά. Όχι, θέλει λίγο αλάτι... Και αν δεν της αρέσει; Μπορεί να φανταστεί ότι δεν ξέρω να μαγειρεύω...Σταματά να σκέφτεσαι τόσα πολλά Χάρρυ όλα είναι μια χαρά.
"Μαγειρεύεις πολύ ωραία!" ευτυχώς της άρεσε...
"Ευχαριστώ" της απαντάω χαμογελώντας
"Που έμαθες να μαγειρεύεις;"
"Η μητέρα μου μου έμαθε κάποια πράγματα και μετά τα υπόλοιπα τα έμαθα μόνος μου. Μου αρέσει παρά πολύ να μαγειρεύω.."
"Αλήθεια; Και εμένα!"
"Να και κάτι κοινό..." δεν ήθελα να το πω δυνατά αλλά μου ξέφυγε.. ίσως να έκανα καλά.
.
.
.
Έχουμε τελειώσει το φαγητό και αυτή την στιγμή βρισκόμαστε στο καναπέ μου γελώντας για κάτι που είχε κάνει παλιά η Κάθριν. Είναι τόσο όμορφη όταν γελάει, θα μπορούσα να κάθομαι ώρες να την κάνω να γελάει για να βλέπω το χαμόγελο της.
"Παίζουμε 20 ερωτήσεις;" ρωτάει η Κάθριν με ενθουσιασμό
"Ναι φυσικά" σε αυτό το παιχνίδι πρέπει να ρωτήσουμε ο καθένας 20 ερωτήσεις για κάτι που δεν ξέρουμε γι'αυτόν.
YOU ARE READING
Memories || h.s.
Fanfiction"One of the reasons why people hold on to memories so tight is because memories are the only thing that don't change when everything else does." DONT COPY THE STORY. ® Memories 2014