“Πάω να βάλω μια μπλούζα και έρχομαι...” με ενημερώνει και εγώ κάθομαι στον καναπέ.
Έχει τέλειο σώμα...και αυτά τα τατουάζ...
Κάθριν. Σοβαρέψου. Είναι φίλος σου ή γνωστός σου.. ή ότι μπορεί να λέγεται ένας άνθρωπος που τώρα αναπτυσσετε σχέσεις. Έρχεται μέσα και έχει φορέσει ήδη μια λευκή μπλούζα.
*Harry's pov*
Πάω μέσα και την βλέπω να περιμένει στον καναπέ. Είναι τόσο όμορφη, τα μαλλιά της μαύρα σπαστά και τα μάτια της γαλάζια σαν την θάλασσα. Νομίζω πως την έχω ερωτευτεί...
Όχι εγώ δεν ερωτεύομαι πότε πως γίνεται τώρα; Υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι δεν θα ερωτευτω πότε ξανα αλλά πάλι υπάρχει αυτό το συναίσθημα μέσα μου... Μόλις την βλέπω αυτές οι πεταλούδες στο στομάχι μου φτερουγίζουν και πάλι.
Έχω κάτσει ήδη στον καναπέ αλλά δεν έχω πει τίποτα μέχρι τώρα απλά την κοιτάω και με κοιτάει. Δεν υπάρχει πιο αμήχανη στιγμή από αυτήν. Τι να της πω;
“Εμ... Σορρυ αν σε ενόχλησα άπλα είχα πάρει την αλληλογραφία σου από το πρωί και ξεχνούσα συνέχεια να σου την φέρω...” ευτυχώς μίλησε εκείνη πρώτη γιατί θα υπήρχε περισσότερη αμηχανία από ότι ήταν πριν λίγα λεπτά.
“Δεν πειράζει, απλά έκανα λίγο γυμναστική έτσι κι αλλιώς τελείωνα εκείνη την ώρα...” δεν έπρεπε να της το πω αυτό... τώρα θα νομίζει ότι θέλω να της δείξω πως κάνω γυμναστική...
“Είναι ωραίο να κάνεις και λίγο γυμναστική και εγώ κάνω καμιά φορά όταν βαριέμαι,” Ευτυχώς. Της αρέσει η γυμναστική.
“Εμμ..κανένα νέο;”
“Μπα, τίποτα τα ίδια... εσύ;”
“Και εγώ...” πρέπει να βρω κάτι να της πω... δεν θέλω να φύγει από τώρα, “ Όταν ήσουν στο Los Angeles είχες αρκετούς φίλους;” τελεία συζήτηση Χαρρυ, μπράβο τι να σου πω...
“Εε... ναι κατά κάποιο τρόπο ήμουν από τις διάσημες στο σχολείο αλλά δεν είχα αρκετές κολλητές μόνο την Ράνια την οποία σου την έχω αναφέρει και άλλα 2 κορίτσια... εσύ στο παρελθόν πήγαινες εδώ στην Νέα Υόρκη σχολείο;”
“Παλιά έμενα στην Αγγλία αλλά σε μικρή ηλικία οι γονείς μου χώρισαν και αναγκαστήκαμε εγώ η μητέρα μου και η αδερφή μου να μετακομίσουμε εδώ”
“Από πια ηλικία είσαι εδώ;”
“Από όταν ήμουν 7..”
*flashback*
ESTÁS LEYENDO
Memories || h.s.
Fanfic"One of the reasons why people hold on to memories so tight is because memories are the only thing that don't change when everything else does." DONT COPY THE STORY. ® Memories 2014