Μολις μπηκα μεσα κατευθεία πήγα για μπάνι. Έβγαλ τα ρούχα μου, μπήκα μεσα στην μπανιέρα και αφησα το καυτό νερο να ρέει στο σώμα μου.
Άρχισα να σκεφτομαι γιατι αλλαξε η συμπεριφορα του Χάρρυ στα ξαφνικά. Τοτε που τον γνώρισα ήταν ενας αγενής και δεν μου έδινε καθόλου σηςμασια, ενώ τωρα ξαφνικά έγινε ευγενικος και φιλικός. Μηςπως τον ενόχλησα που μετακόμισα διπλα του; Ποιος ξέρει;
Έκλεισα την βρύση, έβαλα καποια καθαρά ρούχα και κάθισα να δω τηλεόραση μιας και ειναι Σάββατο πρωι και δεν εχω τίποτα να κανω. Μετά απο λιγη ωρα αφου ειχα αφοσιωθεί σε μια πρωινη εκπομπή χτυπάει το κινητό μου. Αναστεναζω και σηκώνομαι απο τον καναπε και παω να το σηκώσω. Βλεπω οτι ειναι η αδελφή μου.
"Χευ αδελφούλα! Τι κάνεις ολα μια χαρα; Συμβαίνει κατι;"
"Οχι, τίποτα ολα μια χαρά απλα μου έλειψες και ειπα να σε παρω να δω τι κάνεις."
"Μια χαρά ειμαι ήθελα να σε πάρω και εγω αυτες τις ημερες αλλά δεν ειχα πολυ χρονο με το πανεπιστήμιο και ολα αυτά..."
"Σε πήρα εχθες αλλα δεν το σηκωνες...Που ησουν;" Με ρωτησε με περιεργεια στην φωνη της. Η αληθεια ειναι πως δεν θυμαμαι οτι με πήρε εχθές...
"Εμ...ήμουν σε ενα παρτυ και δεν το άκουγα..."
"Ααα οκ. Πέρασες καλά;"
"Ναι, ηταν πολυ ωραία.."
"Χαίρομαι! Αντε ελα και κανενα Σαββατοκύριακο απο εδω να σε δω μου εχεις λείψει παρα πολυ"
"Ναι θα ερθω μην σε νοιάζει, και εμενα μου εχεις λειψει πάρα πολυ! Η θεία τι κάνει;"
"Μια χαρα ειναι, αυτη την στιγμη ειναι στην δουλεια. Σε αφηνω τωρα γιατι ηρθε η Ρεμπεκα να με παρει να παμε βολτα...Τα λεμε!"
"Χαιρετισματα δωσε της. Τα λεμε!"
"Μπάι!" μου ειπε και εκλεισε.
Η αληθεια ειναι πως παντα η αδελφη ηταν ενας χαρουμενος ανθρωπος. Τοτε που πεθαναν οι γονεις μας εκεινη ηταν που με εκανε να νιωσω καλυτερα παντα. Ισως το οτι ειναι μικροτερη και βλεπει παντα τα πραγματα με αλλο ματι...
Ειχε περασει 1 το μεσημέρι και αποφασισα να φτιάξω μεσημεριανό. Το υπόλοιπο πρωινο το περασα βλέποντας τηλεόραση.
Εβγαλα απο το ψυγείο λίγο κοτόπουλο. Θα κανεω κοτόπουλο με ρύζι. Μολις ετοίμασα το φαγητο και το σερβιρα χτυπαει το κινητο μου. Αυτη την φορα ειναι η Μαιρη.
ESTÁS LEYENDO
Memories || h.s.
Fanfic"One of the reasons why people hold on to memories so tight is because memories are the only thing that don't change when everything else does." DONT COPY THE STORY. ® Memories 2014