Κεφάλαιο 19

1.3K 101 1
                                    

*Catherine's pov*

Δεν ήθελα να φύγω έτσι αλλά πρέπει να πάω με τα κορίτσια στο εμπορικό.

Μπαίνω στο διαμέρισμα μου και κατευθείαν περνώ το κινητό μου να δω αν έχω καμία κλήση είτε μήνυμα γιατί δεν το είχα πάρει μαζί μου στο σπίτι του Χάρρυ. Ευτυχώς δεν είχα τίποτα από αυτά. Βλέπω ότι είναι ακόμα 5 οπότε αποφασίζω να κοιμηθώ λίγο. Βάζω το ξυπνητήρι του κινητού μου να χτυπήσει στις 6:15 και ξαπλώνω στο κρεβάτι.

Κοιτάω το ταβάνι για περίπου ένα τέταρτο, δεν μπορώ να κοιμηθώ με αυτό το πράγμα που έγινε πρίν. Παραλίγο να φιληθούμε, αν δεν έπαιρνε η μητέρα του τηλέφωνο θα φιλιόμασταν και πραγματικά θα ήταν η καλύτερη ημέρα της ζωής μου... 

Γυρνάω από την άλλη πλευρά και τραβάω τα σκεπάσματα πιο κοντά στο πρόσωπο μου για να κρύψω το χαμόγελο μου. Εδώ και πολλή ώρα χαμογελάω σαν χαζή επιτέλους μετά από λίγη ώρα με παίρνει ο ύπνος.

.

.

.

Στις 6:15 χτυπάει το κινητό μου και σηκώνομαι κατευθείαν για να ετοιμαστώ. Βγάζω τα ρούχα που φορούσα και βάζω ένα μαύρο τζιν με μια γαλάζια μπλούζα, επίσης βάζω λίγο μάσκαρα και lip gloss. Βουρτσίζω λίγο τα μαλλιά μου και τα πιάνω έναν κότσο. Περνώ μερικά λεφτά, το κινητό μου και φεύγω. Δεν χρειαζόταν να πάρω αυτοκίνητο γιατί θα ερχόντουσαν τα κορίτσια από εδώ να με πάρουν.

Κατεβαίνω στην είσοδο και περιμένω υπομονετικά μέχρι που να έρθουν. Μετά από λίγα λεπτά ήρθαν και εγώ με γρήγορο βήμα μπαίνω μέσα στο αμάξι στην πίσω θέση, γιατί μπροστά καθόταν η Έλενα και η Μαίρη οδηγούσε.

"Χευυ"

"Γειαα"

"Περίμενες πολλή ώρα;" ρωτάει η Μαίρη ενώ ξεκινάει να οδηγάει προς το εμπορικό.

"Όχι, περίπου 5'. Γιατί;"

"Γιατί άργησε η Έλενα να έρθει, ήταν με τον Λούις"

"Μμμ βλέπω μια χαρά τα πάτε.."

"Καλύτερα δεν γίνεται!"

Μετά από λίγη ώρα φτάνουμε στο εμπορικό και πάμε σε διάφορα μαγαζιά ψάχνοντας να βρούμε κανένα φόρεμα για το πάρτυ.

"Αυτό;" ρωτάει η Έλενα κρατώντας ένα άσπρο φόρεμα στραπλες

"Καλό φαίνεται," απαντάει η Μαίρη

"Εγώ θα πάρω αυτό," λέει η Μαίρη και βαστάει ένα γαλάζιο με λίγο δαντέλα. Της αρέσει τρέλα το γαλάζιο σχεδόν όλα της τα ρούχα είναι στις αποχρώσεις του μπλε και του γαλάζιου.

"Ναιι" λέμε εγώ με την Έλενα μαζί

"Εσύ τι θα πάρεις;"

"Δεν ξέρω ακόμα..."

"Πάμε σε άλλο μαγαζί αν είναι και επίσης θα έλεγα ότι κάτι έχεις εσύ σήμερα..."

Ναι έχω. Θέλω να την ρωτήσω γιατί δεν μου είπε ότι τα είχε παλιά με τον Χάρρυ αλλά δεν ξέρω πως...

"Μπα μια χαρά είμαι"

Τα κορίτσια πήραν αυτά τα φορέματα και μετά από ώρα σε ένα μαγαζί κατέληξα να πάρω ένα μαύρο φόρεμα πολύ κοντό, το οποίο δεν μ'αρέσει και πολύ γιατί είναι υπερβολικά κοντό. Τώρα αυτή την στιγμή καθόμαστε σε ένα παγκάκι στο εμπορικό.

"Πρέπει να σας πω κάτι" λέω ξαφνικά εκεί που συζητούσαμε για το ποιους έχει καλέσει η Μαίρη στο πάρτι.

"Παραλίγο να φιληθούμε με τον Χάρρυ" μόλις τους το είπα είχαν μείνει άφωνες και τα στόματα τους να είναι ανοιχτά ως το πάτωμα.

"Τιι;" λένε και οι δύο μαζί ταυτόχρονα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχουν μείνει τόσο έκπληκτες...

"Είπα παραλίγο να φιληθούμε με τον Χάρρυ...επίσης μου είπε και κάτι άλλο..."

"Τι σου είπε;"

"Εμμ..ότι παλιά...τα είχε με εσένα Μαίρη."

"Αα...ναι...αλήθεια είναι"

"Και ποτέ περίμενες να μου το πεις;"

"Νταξει θα σου το έλεγα κάποια ημέρα..."

"Επίσης, μου είπε και το λόγο που χωρίσατε."

"Ναι..."

"Απλά θέλω να μου πεις γιατί το έκανες;"

"Τς δεν ξέρω της στιγμής ήταν ρε Κάθριν..."

"Ναι, όμως σ'αγαπούσε."

"Το ξέρω..."

"Γι'αυτό μου λέγατε να δώσω μια δεύτερη ευκαιρία στον Νάιαλ...Γιατί είχες πάθει περίπου και εσύ το ίδιο και νιώθεις άσχημα για τις πράξεις σου."

"Πφφ ναι...ελπίζω να μην σε πείραξε..."

"Εμένα όχι πολύ αλλά με πείραξε περισσότερο που τον στεναχώρησες..."

"Τιιι;" δεν καταλαβαίνω γιατί αντιδρούν έτσι; 

Δεν τους έχω πει ότι είμαι ερωτευμένη μαζί του.

"Δεν σας έχω πει ότι εδώ και μερικές εβδομάδες είμαι ερωτευμένη μαζί του..."

"Τιιι;!"

"Πως κάνετε έτσι, απλά είμαι ερωτευμένη μαζί του."

"Απλά μας φαίνεται περίεργο..."

"Επειδή δεν σας το είχα πει..."

"Και γενικά δεν σου φερόταν και πολύ καλά, οπότε ναι είναι περίεργο," λέει η Μαίρη κάπως απότομα και το αγνοώ.

"Ελάτε πάμε γιατί είναι αργά" τους λέω για να αποφύγω τις πολλές ερωτήσεις αν και με ρωτούσαν στην διαδρομή προς το σπίτι.

Μόλις πήγα σπίτι τακτοποίησα το φόρεμα και κάτι άλλα πράγματα που είχα πάρει. Άνοιξα λίγο το λαπ τοπ μου να μπω Twitter και facebook Και μετά κοιμήθηκα...

Memories || h.s.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora