UPOZORNENIE: incest, znásilnenie, sex s maloletým, zneužívanie. Prosím nečítajte túto story, keď sú vám tieto veci nepríjemné.
after
yoongi si povzdychol, keď počul klopanie na dvere. položil si cigaretu na popolník, ktorý bol na sklenenom stole v obývačke, vydýchol zvyšný dym a postavil sa z červeného, koženého gauča.
jediný zvuk, ktorý bol počuť, boli yoongiho papuče na drevenej podlahe a otravný zvuk dedových hodín v studenom, skoro príliš veľkom apartmáne.
nejako už vedel čo sa bude diať, keď otočil kľúčom a otvoril dvere. yoongi si hrýzol do spodnej pery, keď sa pozrel na vysokého muža pred ním.
stáli tam v mrazivom tichu, až kým sa yoongi nerozhodol prehovoriť, "môžeš vojsť dnu, namjoon-ah"
namjoon neodpovedal, len vošiel dnu, obzerajúc si miestnosť a konečne si sadol na gauč. yoongi si odkašlal a založil si ruky na jeho pevnej hrudi, kým sa ramenom opieral o stenu blízko namjoona. obzrel si mladého muža, ktorý sedel pred ním a ťažko dýchal.
"je v por-", "je mu fajn" yoongi bol zaskočený, ale rozhodol sa držať hubu. pozrel sa dole. namjoon sa postavil.
"ani neviem prečo som prišiel" yoongi sa na neho znova pozrel, na jeho tvári bol znepokojený pohľad. namjoon sa na neho stále nepozrel.
"som rád, že si prišiel... chceš niečo? piť? jesť? vyzeráš príliš chudo-", "prestaň" namjoon ho znova prerušil.
"prestaň kurva" yoongi skoro oľutoval, že chcel aby sa na neho namjoon pozrel. nie s týmto boľavým a oklamaným pohľadom. nie takto.
"som chudý pretože nemám čas kurva jesť" namjoon zaťal päste, yoongi videl ako sa jeho telo chveje. "nemám čas jesť pretože sa bojí, plače, je traumatizovaný a ja neviem ako mu mám pomôcť, veľmi sa snažím, ale ty si ho príliš dojebal ja-" aj keď yoongi čakal kedy sa to stane, prvá slza, ktorá spadla z namjoonových očí bola ako nôž do srdca.
yoongi si zavrel oči, možno je to všetko len zlý sen.
"potrebuješ pomoc" toto je veta, ktorú yoongi počul veľakrát. od namjoona, od neho...
"chceš cigaretu?" namjoon sa na chvíľu neveriacky pozrel na yoongiho a potom sa trpko zasmial. yoongi sa uškrnul a ruku zastrčil do vrecka aby vytiahol balík cigariet, jednu dal namjoonovi.
namjoon si ju zobral bez toho aby sa pozrel na yoongiho a znova si sadol na gauč, zobral zapaľovač zo stola aby si zapálil cigaretu.
pozrel sa na yoongiho a podal mu zapaľovač, yoongi si sadol vedľa neho a zapálil si.
obaja sedeli v tichosti, nebolo to trápne. nikdy to nebolo trápne s namjoonom.
"viem" yoongi sa pozrel na stenu, namjoon zdvihol hlavu a pozrel sa na yoongiho.
"viem že potrebujem pomoc, ale ty vieš čo sa stane"
"ty vieš, že ho sem nepustím, až kým sa nevyliečiš"
yoongi sa usmial. bol to pyšný úsmev. "si dobrý starší brat"
"ak by som bol dobrý starší brat, tak by sa to nestalo" obaja sa na seba intenzívne pozerali.
"znova sa kamaráti s taehyungom a jiminom, rozptylujú ho veľa"
yoongi zahmkal a prikývol, jeho ľavá noha nepokojne poskakovala, nesnažil sa skryť fakt, že je naštvaný.
"zapísal som ho späť na tanečnú školu, trvalo veľa ho presvedčiť, ale hoseok ho vzal späť" namjoon pokračoval.
yoongi zostal ticho.
"znova žije" povedal nakoniec.
"znova je nažive" namjoon sa opravil, yoongiho dych sa zasekol.
"kurva naprav to, naprav to pre mňa, naprav to pre neho, naprav seba"
yoongi položil jeho nedokončenú cigaretu a postavil sa, nevediac čo robiť alebo ako reagovať. myslel si, že bude pripravený. ale ako mohol byť pripravený na niečo takéto?
"chcem sa s ním porozprávať"
"kurva nie" namjoon sa tiež postavil, yoongi sa k nemu otočil tvárou, cúvajúc, nevedel čo robiť, proste nevedel.
"do pekla, dovolím to až keď sa napravíš"
"takto so mnou nehovor" ako skočil yoongi s chrbtom opretým o stenu, kým bol namjoon stále pri gauči?
"lebo čo? aj mňa budeš ignorovať?" priblížil sa k yoongimu, krok po kroku, pomaly, každý krok je ako guľka do yoongiho tváre.
"aj na mňa budeš kričať?" ďalší krok.
"aj mňa vyhodíš?" yoongiho hlava sa začala točiť.
"aj mňa potrestáš?" namjoon bol stále ďaleko, ale yoongi mohol cítiť teplo z jeho tela.
"aj mňa ošukáš?" boli tvárou v tvár.
"huh, otec? ošukáš ma tak ako tvojho mladšieho syna pretože som bol 'zlý chlapec'?" kedy začal yoongi plakať?
"áno, prinútil som ho aby mi všetko povedal. naprav to. naprav seba. jediný dôvod prečo neudám tvoj zadok je pretože si môj otec a pretože ťa to sprosté malé decko miluje viac než miluje seba"
yoongi sa triasol.
namjoon prešiel k dverám, otvoril ich a zamrzol.
pomaly sa otočil.
"a ak si myslíš, že potom čo dostaneš pomoc, že tvoj dojebaný vzťah s mojim malým bratom bude pokračovať, tak sa mýliš."
a bol preč.
yoongi skĺzol po stene a plakal.
ublížil mi, ale bolo to ako skutočná láska
udrel ma, ale bol to ako bozk
YOU ARE READING
Poison Ivy
Fanfiction"chcem ťa zničiť" preklad original author @Yuki_Kookie ao3 ďakujem @SongHari- za cover