Chapter 6: Locked Inside My Own Mind

579 74 0
                                    

before


yoongi sa zasmial, "zlatko, nie si v prúsere"

jungkook zafňukal, "tak čo to je?"

yoongi si odkašlal, úplne zabudol povedať jungkookovi o vtáčikoch alebo včelách alebo...

erekciách.

"toto je niečo čo sa deje mužom, nemôžme tomu pomôcť, deje sa to každému mužovi zlatko, je to v poriadku, nič s tebou nie je"

dobrá práca yoongi, dobrá práca.

"prečo sa to deje mne?" jungkook začal znova plakať.

"niekedy sa to stáva keď sa zobudíme, celé naše telo sa zobudí a..." povzdychol si a chytil plačúceho jungkooka za jeho podpažie a posadil ho do jeho lona.

"je to čudné" yoongi sa zasmial.

"áno, je to nepríjemný pocit, ale to prejde" yoongi si nemohol pomôcť, ale pomyslel si, že desať rokov je trocha neskoro pre dieťa aby to zažil po prvýkrát, jemu sa to stalo keď mal sedem rokov. pamätá si sunjung ako mala rovnakú konverzáciu s namjoonom, keď mal osem.

"ako to mám zastaviť?" čo má do pekla yoongi povedať?

"myslím, že ty na to prídeš sám zlatko" yoongi trocha poskakoval nohou na ktorej jungkook sedel, snažiac sa ukľudniť spanikáreného chlapca.

jungkook vydal tiché mrnčanie, yoongi pozdvihol obočie.

"čo sa stalo?"

"je to dobrý pocit... to čo robíš"

yoongi študoval chlapcovu anjelsku tvár, nemohol pomôcť pocitu, ktorý ho ovládol.

ten fakt, že sa podobá na sunjung...

"čo? takto?" nevedel prečo šepká. yoongi poskakoval s jeho nohou hore a dole trocha rýchlejšie tentokrát, pozerajúc jungkooka ako si zatvoril oči a hryzol si spodnú peru.

jungkook prikývol, "ocko, čo je to za pocit? je to čudné" vydýchol, opierajúc sa o yoongiho telo a hlavu opierajúc o yoongiho hruď.

"už to nie je bolestivé?" jungkook pokrútil hlavou.

"dobre"

jungkook inštinktívne zakrútil svojimi malými bokmi o yoongiho lono, vyžadujúc trenie.

toto bolo také, také zlé.

ale bolo to tak, tak správne.

"pokračuj kým to neprestane, zlatko"

čo to kurva robil?

yoongim prešla triaška.

nechápal čo sa deje, čo robil.

jungkook zrýchlil svoje tempo, vydávajúc tie najhriešnejšie zvuky, kým sa trel o yoongiho nohu, chytajúc jeho tričko.

yoongi ho pevne držal, pomáhajúc mu trocha s tým, že sa pohyboval s ním, dýchal ťažko.

zrazu jungkook prestal, yoongi bol v tranze.

"čo sa stalo?"

"musím pišať"

ticho.

yoongi vypukol do smiechu a chlapca držal bližšie k sebe.

"to nie je pišanie, musíš to spraviť aby tá nepríjemná vec zmizla"

"je to ako pišanie"

"neveríš mi?"

"verím"



"musím pišať ocko!" jungkook zaplakal a nekontrolovatelne sa triasol, kým sa agresívne trel o yoongiho lono.

keď yoongi uvidel veľkú škvrnu na jungkookovych nohaviciach, svet sa na neho zrútil.

čo sa to do pekla práve stalo?


-


after


"sám si vychoval namjoona, platil si za jeho školu a vysokú, pomáhal si mu keď bol na vojne. bol si mu ten najlepší otec. dlží ti veľa, to preto ťa neneznáša" povedal jin s ústami plné ramenu.

"za prvé, prestaň hovoriť s plnou pusou, je to nechutné," jin sa zasmial a potom sa zakuckal, yoongi sa smial tiež a podal mu jeho pohár vody.

"za druhé, oboch som ich vychoval sám," jin zdvihol jeho lavú ruku, zotierajúc si slzy od zakuckania sa, - "vychoval si namjoona, to čo si robil jungkookovi nebolo vychovávanie"

yoongi to ignoroval.

"po tretie, stále... po všetkom čo som spravil, stále ma ľúbi a rešpektuje ma, dokonca ma pozval na jungkookovu svadbu... proste nechápem"

jin si odkašlal a prestal jesť, "bol si chorý" stále som. "všetko čo si potreboval, bola profesionálna pomoc, teraz ti je lepšie, že?"

nie.

"áno."

"namjoon je múdry chlapec, študoval psychológiu, on vie že to nebola tvoja chyba, bol si len chorý. a aj kvôli tomu som tu stále aj ja"

yoongi sa usmial. "som za to vďačný"

"chcel si sa polepšiť, aj keď bolo trocha neskoro, keď si si to uvedomil"

"nepôjdem na tú svadbu"

"tiež by som neišiel keby som bol ty, namjoon je príliš milý, nemyslím si, že jungkook je pripravený"

vždy keď je spomenuté jungkookovo meno, yoongi cíti bolesť v hrudníku, aj po siedmich rokoch čo ho nevidel a nepočul o ňom.

pozrel sa za jina, reštaurácia bola plná, jin stále hovoril, ale yoongi bol vo svojom vlastnom svete.

pozerajúc sa na ľudí, predstavujúc si, že všetci sú jungkook.

počkať.

kurva počkať.

"jungkook"

Poison IvyWhere stories live. Discover now