before
"hej!" jungkook rozpoznal ten hlas, ale rozhodol sa ho ignorovať.
bol na ceste domov zo školy a nechcel sa s tým zaoberať.
"hej, jungkook! viem, že ma počuješ!"
jungkook začínal byť nahnevaný.
na ramene ucítil ruku a tak ju zo seba zhodil. "prestaň, taehyung"
"prečo si prestal chodiť na tanec?"
"to nie je tvoja vec, nechaj ma na pokoji"
"prepáč mi zato čo sa stalo na hoseokovej párty, bol som opitý. prosím neprestaň chodiť na tanec kvôli mne"
jungkook si povzdychol a prestal kráčať, otočil sa k taehyungovi a jeho tvár zjemnela.
"prosím odíď taehyung, nechcem sa o tom rozprávať"
taehyung vyzeral zlomene, "chápem, že ku mne nič necítiš, to je v poriadku. bolo odo mňa nezdvorilé sa vôbec domnievať, že áno, ale prosím... si môj kamarát, viem čo pre teba znamená tanec-" vyzeralo to tak, že si taehyung niečo uvedomil.
"bol to tvoj otec?"
jungkook sa zamračil, "skončil som s touto konverzáciou" otočil sa a znova začal kráčať.
"je to nezdravé," jungkook zamrzol, "vzťah ktorý medzi vami je, je nezdravý"
jungkookova krv zamrzla.
vedel taehyung že...?
"posadnutý, príliš ochranársky otec je... prečo to s ním hráš?" jungkook si úlavne vydýchol. nevedel to.
"nestaraj sa do toho" povedal predtým, než nechal taehyunga stáť v strede ulici.
-
after
yoongi si odkašlal a prešiel k žene.
bola pekná, mala veľké oči a dlhé, hnedé, kučeravé vlasy. prirodzená krása.
otočila sa aby sa pozrela na muža a usmiala sa, "ahoj kocúrik, ako sa dnes máš?"
yoongi si ju prezrel z hora nadol, "prečo pracujete, keď ste tehotná?"
žena sa zachichotala, "netancujem, robím len súkromné tance a súkromné... aktivity" mrkla.
yoongi chcel vracať. "tehotná?
"niektorím mužom sa to páči, platia extra" pokrčila ramenami.
"a čo otec toho dieťaťa?" bol nahnevaný. nahnevaný na jungkooka.
žena ho študovala, "vyzeráš povedomo"
"možno sa poznáme, ako sa voláte?"
"robím pod menom, tu nehovoríme naše pravé mená"
yoongi skúsil jeho očarujúci úsmev, "tak ako mám vedieť, či sa poznáme?"
žena sa poobzerala či v blízkosi sú nejaký ľudia, "yoonah. kim yoonah"
yoongi si bol istý, že bude vracať.
toto je skutočné.
-
before
jungkook mal skoro osemnásť rokov, keď to namjoon zistil.
prišiel ich navštíviť bez toho, aby sa ohlásil a uvidel yoongiho a jungkooka spať v náručí, nahí.
ESTÁS LEYENDO
Poison Ivy
Fanfic"chcem ťa zničiť" preklad original author @Yuki_Kookie ao3 ďakujem @SongHari- za cover