Chapter 14: Enough

494 76 4
                                    

before



keď bol yoongi úplne v jungkookovi, zamrzol.

zavrel si oči a vydýchol zadržiavaný dych, uvedomujúc si čo robí.

je to akoby v jeho hlave žili dvaja ľudia, on a diabol. a teraz sa hádali.

nemôže sa už vrátiť. toto je to. deje sa to.

má sex so svojim štrnásť ročným synom.

otvoril oči a uvidel vzdychajúceho jungkooka ako sa na neho pozerá s veľkými očami, nevinnými očami.

a nemohol si pomôcť, ale myslel na to, čo to do pekla spravil tomu chlapcovi?

ako sa mu podarilo zmanipulovať jeho krehký rozum aby veril, že yoongi, jeho otec, robil dobrú vec?

ako mu môže veriť?

uvedomuje si jungkook aký hriech to bol?

skoro bol nahnevaný. skoro bol nahnevaný na jungkooka, že je taký naivný. skoro bol nahnevaný na jungkooka, že ho nechal robiť všetky tie veci, čo mu spravil.

"pohni sa..." všetky myšlienky zmizli, keď jungkook zašepkal.

a yoongi sa pohol. a jungkook vydával tie najkrajšie zvuky.

a yoongi sa už nehneval.

na teraz.

"milujem ťa,

milujem ťa,

milujem ťa."


-


before


"hej, otec povedz-" jungkook vošiel do kuchyne so žemľou v jednej ruke a pohárom koly v druhej.

"nehovor s plnými ústami" yoongi práve doumýval riad, otočil sa a utrel si ruky.

"myslel som si, že máš rád, keď mám plné ústa" jungkook povedal, keď prehltol.

yoongi vyslovil, "čo si chcel?"

"tanečná skupina má párty v hoseokovom dome, je to kvôli tomu, že sme vyhrali šou minulý týždeň"

"myslel som si, že si to oslávil dostatočne" yoongi sa uškrnul.

"byť ošukaný päťkrát za deň je najmokrejší sen šestnásť ročných, tak trocha chcem ísť"

yoongi otvoril chladničku a vytiahol fľašku soju, jeho zvyčajné raňajky.

"jedol si už vlastne?" jungkook sa zamračil a prekrížil ruky.

yoongi si usrkol z alkoholického nápoja a pokrútil hlavou.

"mal by si niečo jesť"

"mohol by som mať na raňajky tvoj zadok, ak chceš"

jungkook tskol, "tak môžem ísť? pekne prosím"

"necháš ma ťa vylízať, keď dokončím túto fľašu?" yoongi nadvihol obočie.

"piješ príliš veľa"

"staráš sa príliš veľa"

"je to kvôli mne? kvôli nám?"

yoongi dokončil fľašku, hodil ju do koša, bol opitý - jungkook to vedel kvôli jeho očiam.

yoongi sa priblížil a pritiahol si jungkooka na svoje telo, "pýtaš sa príliš veľa otázok" pomaly bozkával jeho krk.

"tak môžem?"

yoongi chytil jungkookove stehná a obmotal ich okolo jeho pásu a zovrel jungkookov zadok. jungkook zalapal a ruky obmotal okolo yoongiho krku pre podporu.

"áno, môžeš ísť, môžem mať teraz moje raňajky?" svoj nos obtrel o jungkookovo líco.

"áno"

pretože nikdy nepovie nie yoongimu.


-


párty bola hlučná. príliš hlučna pre jungkookov vkus.

bolo tu príliš veľa alkoholu a jungkooka to priťahovalo.

otec to robí tiež, takže to môže robiť aj on, však?

pil s jiminom a taehyungom, snažiac sa kryť pred hoseokom.

bol tu jediný neplnoletý.

chuť alkoholu nebola pre jungkooka dobrá, ale ten pocit bol návykový. teraz yoongimu rozumel trocha lepšie.

smiali sa, tancovali a rozprávali sa.

"hej kook, môžem sa s tebou vonku porozprávať?" počul hlas v jeho uchu, otočil sa a uvidel pri sebe opitého taehyunga.

jungkook prikývol a obaja sa kolísali von.

"bože myslím, že som opitý" jungkook povedal, keď si uvedomil, že sa mu točil svet.

taehyung sa zasmial a obaja si sadli na schody vedľa seba.

"o čom si sa chcel porozprávať?" nevedel si udržať otvorené oči, chcel ísť domov a spať.

taehyung sa usmial, jungkook z neho cítil čudný pocit.

"o ničom, len som sa chcel nadýchať" neprestal sa pozerať na jungkooka.

"som rád, že som ťa spoznal kookie, si môj najlepší kamarát" taehyung bol tiež opitý.

ďalšiu vec, ktorú cítil, boli pery na jeho perách, dych sa miešal s jeho.

bol tak opitý a unavený, proste to tak nechal. neoplácal mu bozk, ale nemal ani silu ho zastaviť.

obaja počuli ako si niekto odkašlal, rýchlo sa od seba odtiahli a postavili sa.

v tú sekundu jungkookovo srdce padlo.


-


after


"to preto sa vydávate? pretože je tehotná?"

jungkook sa zamračil, "nie že by to bola tvoja vec, ale samozrejme že nie, milujeme sa"

yoongi zamrkal, "v akom mesiaci je?"

"vo štvrtom"

"wow," yoongi sa oprel o stoličku, "tak to je veľká vec"

"nemôžem vychovať decko ak stále budem mať panické záchvaty, nemôžem sa večer zobudiť, keď bude plakať, ja sám spím dve hodiny pretože sa zobúdzam z nočných môr. nemôžem ho naučiť ako povedať 'otec', keď ja sám to neviem povedať. nemôžem držať to dieťa bez myšlienky, že by som mu niekedy ublížil tak, ako ublížil mne môj otec. ako si to spravil ty. ja... musím ťa prestať tak neznášať aby som ho mohol milovať"

toto bolo pre yoongiho príliš veľa.

"on?"

jungkook potiahol, "áno, je to chlapec"

yoongi bol šťastný. úprimne šťastný. dlho sa takto necítil. "spravím všetko čo chceš ak sa budeš cítiť lepšie, spravím všetko čo chceš ak ťa to spraví lepším otcom pre tvojho syna"

jungkook sa slabo usmial, "takže, golf?"

"golf" yoongi zopakoval a prikývol.

možno naozaj budú v pohode.

všetko bude v poriadku.

však?...

Poison IvyWhere stories live. Discover now