Chapter 16: Let Me Love You

487 67 4
                                    

after



boli pred jungkookovým domom. yoongi sa pozrel von z okna z jeho auta, dom bol veľký. yoongi bol pyšný.

"no," jungkook prelomil to trápne ticho, jeho oči boli trocha červené. "ďakujem ti za dnešok"

"to ja by som sa ti mal poďakovať"

"navštíviť mamu pre mňa znamenalo veľa..." yoongi prikývol.

"tak, čo chceš robiť nabudúce?"

jungkook zamrkal a zmätene sa na neho pozrel.

"povedal si, že by sme sa mali stretávať viacej, nie? boli sme na golfe a potom na sunjunginom hrobe... čo chceš robiť zajtra? alebo keď budeš mať čas, samozrejme" yoongi táral. bol nervózny.

"navrhol by som ísť do baru, ale ty nepiješ"

yoongi pokrčil ramenami, "môžme tam ísť, nevadí mi to, budem piť vodu"

"no, tak platí"

"zajtra?" nechcel vyznieť až tak nadšene.

"nemôžem, zajtra mám dva šifty"

"čo robíš? ak sa môžem spýtať"

jungkook na chvíľu študoval yoongiho, debatujúc či mu má veriť, "som terapeut"

yoongi bol šokovaný.

"som terapeut na tom istom mieste, kde som mal moje terapie, pracujem s domácim násilím a s tými, čo prežili incest znásilnenie"

"prežili" yoongi zopakoval.

"áno, nemám rád slovo 'obete', pretože nie sme obete. už nie." intenzívne sa na seba pozerali.

yoongi hlúpo prikývol. bol zvyknutý, že ho jungkook ranil s jeho slovami.

zaslúžil si to.

"tam si spoznal yoonah?"

"nie, stretli sme sa keď sme boli na skupinovej terapii, predtým než som sa stal terapeutom"

yoongi nechcel nič povedať, ale bol rád, že sa mu jungkook otváral krok po kroku bez toho, aby mu povedal, že to nie je jeho vec.

"aj ona tam pracuje?"

jungkook si odkašlal a odpásal sa, "je barmanka a počuj, už je neskoro, už naozaj musím ísť"

jungkook už znova utekal, yoongi sa cítil prázdno. "dobre, maj pekný večer"

"ty tiež, zavolám ti keď budem mať volno" a potom bol preč.


-


before


yoongi sedel v obývačke na gauči s fľaškou soju v jednej ruke a s cigaretou v druhej, pozerajúc správy.

jungkook vyšiel z kúpelne, zobral si svoju tašku, ktorá ležala na chodbe a bol na odchode.

"kam si myslíš, že ideš?"

jungkook sa zamračil a otočil sa na yoongiho, "na tanec? poznáš môj rozvrh kedy chodím na hodiny tanca"

yoongi sa temne zasmial, jungkook sa pozrel na stôl a uvidel dve prázdne fľašky. cítil ako mu bije srdce v jeho ušiach.

"zavolal som hoseokovi aby zrušil tvoje členstvo, už tam nebudeš chodiť"

jungkook zahodil svoju tašku, cítil ako duša opúšťa jeho telo. "čo?"

"myslíš si, že ťa nechám byť v blízkosti tej malej kurvy?" yoongi sa na neho konečne pozrel, jeho oči boli privreté, ale zúrivé.

"otec, tanec je môj život, moja vášeň. ty to vieš! nemôžeš mi to spraviť!"

Poison IvyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora