Chapter 25: Full of Dreams

608 66 9
                                    

"mmm, jungkook nemali by sme to robiť" yoongi sa pokúsil odstrčiť jungkooka, kým bol pritlačený o stenu.

"ja viem" jungkook dýchal, ruky mal stále na yoongiho tvári.

yoongi sa pozrel hore na jungkooka, srdce mu silno bilo, "musíš odísť"

"odídem" jungkook sa priblížil, ich telá boli k sebe pritlačené.

yoongi vydýchol, "myslím to vážne. toto nie je v poriadku" ale jeho ruky neopustili jungkookove bicepsy.

jungkook ho ignoroval a znova ho pobozkal.

yoongi ho silno držal, skoro mu ubližoval. "ak si myslíš, že toto je spôsob ako mi poďakovať zato, čo som tento týždeň spravil, tak sa mýliš"

jungkook privrel oči, "dobre sakra vieš, že to tak nie je"

a yoongi to vedel.

jungkook to nemusel povedať nahlas, nemohol.

ale obaja vedeli dôvod.

nemôžu s tým bojovať.

nikdy s tým nemôžu bojovať.

yoongi chytil zadnú časť jungkookovho krku a pobozkal ho.

jungkook sa presunul na yoongiho krk. sal, lízal, hryzol... počúval yoongiho tiché vzdychy, kým mu yoongi ťahal vlasy.

jungkook sa otrel o yoongiho, yoongi zalapal. obaja cítili, aký sú vzrušení.

"tento raz si chcem všetko pamätať" jungkook zavrčal a zdvihol yoongiho, obmotávajúc nohy okolo jeho pásu.

yoongi sa zasmial a ruky obmotal okolo jungkookovho krku, "presne takto to začalo"

"bol som na teba drsný?" jungkook tvrdo pritlačil yoongiho o stenu, yoongi zasyčal.

yoongi nemohol hovoriť kvôli toľkým emóciam, ktoré behali v jeho srdci, pokrútil hlavou.

"bol... bol si perfektný" pár sekúnd sa na seba len pozerali.

zrazu bolo ticho prerušené, keď jungkook hodil yoongiho na gauč, yoongi vykríkol.

"zvládneš, keď budem drsný, starý muž?" jungkook sa uškrnul, kým si rozopínal opasok.

yoongi sa neveriacky zasmial, "nie som až tak starý, keď si zo mňa až tak nadržaný" pozrel sa na jungkookovu veľmi zrejmú hrču v jeho boxerkách.

jungkook vyliezol na gauč, uvelebil sa medzi yoongiho nohami, silno chytil staršieho zápästie a položil ich pri jeho hlavu.

prirazil silno a aj keď boli obaja stále oblečený, yoongi cítil všetko, zaklonil hlavu a potešene vydýchol.

jungkook ich rýchlo vyzliekol, presunul sa tak, aby si yoongi na neho sadol, ich rozkroky sa dotýkali.

jungkook bozkával yoongiho hruď, kým yoongi silno držal jeho ramená. jungkook bol závislí na yoongiho zvuky.

nikdy predtým takto yoongiho nemal. no, len si na to nepamätá.

nikdy sa necítil tak v kontrole.

hrýzol yoongiho bradavky a zaťahal za ne s jeho zubami, yoongi zalapal a zasyčal, "kurva, jungkook..."

kým to robil, chytil yoongiho hrču.

"jazdi na mne" vydýchol a pozrel sa hore na yoongiho s privretými očami.

yoongimu trvalo senkundu, než sa vzpamätal, bol príliš stratený v potešení. "nasucho?"

Poison IvyWhere stories live. Discover now