Chapter 7: This Fool

592 77 0
                                    

before


yoongi sa zľakol, keď cítil niekoho ako sa ho dotýka v spánku, rýchlo sa nadvihol a uvidel jungkooka sediac na kolenách vedla neho, na posteli.

yoongi niekoľkokrát zamrkal, snažiac sa vzbudiť.

"kookie, je všetko v poriadku?" zachraptil, jeho ranný hlas bol jasný.

"nemôžem spať"

yoongi sa naivne usmial, "chceš spať tu?" jungkook nevinne prikývol.

"poď sem" yoongi roztvoril náruč a ľahol si, jungkook sa k nemu rýchlo pritúlil.

"ocko"

"mmm" yoongi zavrel oči, spánok ho zaplavoval.

"to čo sa stalo dnes..." nope, na dnes žiadny spánok pre yoongiho.

"to čo sme robili... bolo normálne?"

yoongi si odkašlal, "pomáhal som ti kookie, dobre? ale musí to zostať len medzi nami, toto je naše tajomstvo, dobre?"

"naše tajomstvo" jungkook zopakoval.

"nikomu si to nepovedal, že?" yoongi cítil jeho srdce závodiť.

"nie, ocko"


"robil si niečo také s joonie hyungom?"

"nie ježiši, samozrejme že nie" yoongi vyhrkol bez premýšľania.

"takže to nebolo normálne" aj keď ho yoongi nevidel, cítil ako sa mračí.

do riti.

"nie zlatko nie, bolo to úplne normálne. ale nikto by o tom nemal vedieť, dobre? je to ako keď ideš na záchod aby si vykonal potrebu... nehovoríš ľuďom čo si tam robil, že?"

yoongi cítil teplo z jungkookovho tela, chlapec sa červenal.

"nie"

"takže je to rovnaké"



"č-čítal... čítal som nejaké veci na internete, ocko"

yoongi bol úplne prebudený.

"čo si čítal?"

"to čo som dnes mal... sa volá erekcia. a stáva sa to keď chlapec vidí alebo myslí na niečo, čo sa mu páči"

no, vďaka internetu, že vedel vysvetliť túto situáciu lepšie než yoongi.

"a tiež som čítal, že je tu taká vec zvaná sex, ale tomu som nerozumel"

oh kurva.



sedeli na posteli s rozsvietenou lampou, yoongi sa dávno vzdal spánku.

"dobre takže, keď sa muž a žena veľmi ľúbia, samozrejme po ich svadbe, rozhodnú sa spotrebovať svoju lásku a spraviť dieťa z ich lásky"

jungkook sa na neho pozeral s veľkými očami, počúval pozorne. čakal kedy bude yoongi pokračovať.

"um," yoongi bol ponížený, "takže muž a žena majú sex a ako výsledok je dieťa..."

"ako? čo je sex?"

yoongi chce zomrieť. "takže... máš svoje intímne partie... že?" jungkook sa začervenal a prikývol. "a ženy majú tiež svoje intímne partie, u nich je to iné"

"takže keď sa pár rozhodne mať dieťa," a je to tu. "chlapec vloží jeho intímnu partiu do dievčinej intímnej partie a vpustí do nej svoje deti..."

skvelá práca, yoongi.

úžasné.

zaslúžiš si poťapkať na rameno.

Poison IvyWhere stories live. Discover now