"otvor dvere yoongi!!!" seokjin búchal do dvier so svojim telom, kým namjoon do nich kopal s celou silou.
"myslíš si, že-", "drž kurva hubu, namjoon," seokjin si rýchlo zotrel slzy, "yoongi otvor tie skurvené dvere lebo zavolám kurva políciu!" zakričal.
jungkook ich len pozoroval, zmeravený.
po bezúspešných pokusoch sa dvere konečne zlomili a spadli na zem. všetci traja utekali dovnútra.
"skontrolujte každú skurvenú izbu" seokjin nariadil a utekal do kuchyne.
namjoon utekal do kúpelne a jungkook kľudne prešiel do yoongiho izby. ich spoločnej izby.
pomaly otvoril dvere a s rukou si prikryl ústa.
utekal k telu, ktoré ležalo na zemi, "kurva nie nie nie nie nie!!!" zakričal, počul namjoonove a seokjinove kroky.
"kurva!!!" seokjin sa priblížil.
jungkook skontroloval yoongiho pulz, nič.
"do riti" pritlačil ruky o yoongiho hruď, snažiac sa robiť kpr.
"namjoon, zavolaj sanitku"
"na to nemáme čas!!!" jungkook zakričal a neprestával stláčať yoongiho hruď, potil sa.
namjoon išiel do obývačky zavolať sanitku.
keď sa vrátil, seokjin a jungkook sa na neho pozreli.
držal tri rozlišné prázdne fľaštičky tabletiek.
"zobral si všetko..."
seokjin začal plakať.
"na tom kurva nezáleží, stále ho môžme zachrániť! no tak!" stále stláčal yoongiho hruď, odhodlaný.
"jungkook-", "prečo mi kurva nepomáhate?!" jungkook kričal, jeho tvár bola červená.
"prečo tam kurva stojíte a nič kurva nerobíte?! je to tvoj brat a tvoj otec!!!"
"jungkook prestaň, je koniec" namjoon sa dusil, sopeľ a slzy po jeho tvári.
"nie, nemôže byť koniec. môžme ho zachrániť ja-" seokjin objal jungkooka zozadu.
"je príliš neskoro jungkook, je koniec"
jungkook vydýchol, pozerajúc sa na yoongiho mŕtve telo.
potom nechal yoongiho ísť.
nechal yoongiho odísť.
-
pohreb bol smutný.
veľa ľudí, ktorých jungkook nepoznal, plakalo nad človekom, ktorého ani nepoznali.
seokjin rozprával o tom, aký úžasný človek bol yoongi, chválil ho kým plakal.
yoonah držala jeho ruku, opierajúc si hlavu o jeho rameno.
jungkook sa pozrel na namjoona, ktorý mal na sebe slnečné okuliare, ukrývajúc fakt, že plakal.
jungkook neplakal.
boli v yoongiho dome, len oni traja.
sedeli okolo kuchynského stola, ich zvyčajné miesto.
spomínajúc.
seokjin a namjoon plakali a smiali sa nad spomienkami, ktoré mali s yoongim.
jungkook nemal žiadne spomienky s yoongim, ktoré by mu boli príjemné s nimi zdieľať.
ESTÁS LEYENDO
Poison Ivy
Fanfic"chcem ťa zničiť" preklad original author @Yuki_Kookie ao3 ďakujem @SongHari- za cover