keď sa jungkook zobudil, cítil akoby jeho vnútro horelo. ruky ho boleli kvôli putám celú noc.
alebo ráno, aby bol presný.
"ahoj," počul yoongiho hlas. konečne si otvoril oči, vyzeral slabo.
"ako sa cítiš?"
"ako hovno" zahundral, yoongi prikývol - "aspoň že to najhoršie je už preč, už to pre teba bude ľahšie"
"nemyslím si"
"tu máš," yoongi mu podal tanier s miešanými vajíčkami a zeleninou na kraji, "musíš jesť"
"nie som hladný"
yoongi pokrútil hlavou, "na tom nezáleží, musíš jesť. včera si stratil veľa telesnej tekutiny, potil si sa, plakal a zvracal si. musíš jesť"
"znova to vyvraciam"
"ďalší dôvod, musíš mať niečo v sebe aby si zvracal. je nebezpečné zvracať s prázdnym žalúdkom"
"nebudem to jesť"
"tak ti to napchám do úst"
jungkook sa unavene zasmial, "nebude to prvýkrát čo si mi niečo napchal do úst bez toho, aby som to chcel"
yoongi si povzdychol, "otvor"
jungkook otvoril ústa a yoongi ho kŕmil.
"robieval som to často keď si bol malý, mal si rád keď som ťa kŕmil... až pokým ti nebolo sedem a pľul si na mňa"
a jungkook to spravil. vypľul na yoongiho jedlo.
yoongi skoro zanadával, pozrel sa dole na jeho zašpinené oblečenie a postavil sa z postele, v ruke držal tanier.
"vracia ti to spomienky?" jungkook sa uškrnul.
"si fagan" yoongi zavrčal a zotrel si tričko a boxerky so servítkou, ktorú priniesol jungkookovi.
"tak prestaň hovoriť o našej minulosti"
yoongi sa pozrel na chlapca, zhlboka sa nadýchol a znova si sadol na posteľ.
"no tak, otvor" jungkook poslúchol.
sedeli v tichosti, kým yoongi kŕmil jungkooka.
keď sa yoongi vrátil z kuchyne potom čo položil špinavé taniere do drezu, jungkook znova vracal do kýbla, ktorý mu yoongi položil pri posteľ minulú noc.
"prečo to neprestáva?" jungkook zachrapčal.
"čoskoro to prestane, toto je časť tvojho uzdravenia"
jungkook sa znova začal potiť, triasol sa zo strany na stranu a silno ťahal za putá.
"pusti ma" zašepkal.
"nemôžem" yoongi sa priblížil, rozopol mu ruky, ktoré boli pripútané k posteli a pripútal mu ruky.
"už to nevydržím, nevydržím" vydýchol, jeho oči vlhli. jeho tvár bola biela.
"no tak, poumývame ťa"
jungkook sedel vo vani, objímal sa kým pohyboval so svojou hornou polovicou tela ako blázon.
voda bola studená a to prinášalo jungkooka späť k zmyslom.
"je mi zima"
"dobre"
"si diabol"
"je to len pre tvoje dobro"
"stále to hovoríš, ale cítim sa akoby som mal zomrieť"
YOU ARE READING
Poison Ivy
Fanfiction"chcem ťa zničiť" preklad original author @Yuki_Kookie ao3 ďakujem @SongHari- za cover