Chapter 10: Empty Road

628 77 0
                                    

before



"raz, dva, tri"

boli v obrovskom štúdiu, len oni štyria. nacvičovali ich tanečné kroky už po stíkrát v neskorých hodinách.

"a znova! raz, dva, tri, štyri" jungkook sa snažil udržať tempo, ale potom započul jeho telefón zazvoniť.

jimin a taehyung zavrčali, vedeli čo bude nasledovať.

jungkook rýchlo pribehol k jeho mobilu, "min jungkook poď sem, ešte sme neskončili!" počul hoseoka zakričať.

jungkook ignoroval jeho učiteľa tanca a hrabal sa v jeho taške, aby zobral jeho mobil.

"kde si kurva?" jungkook zavrel oči a povzdychol si, snažiac sa byť kľudný pred jeho učiteľom a kamarátmi.

"stále nacvičujem, zachvíľu budem doma, prisahám"

"je po desiatej, myslíš si, že naozaj verím tvojmu klamstvu?"

"otec ja-", "poď domov. okamžite. už ti nebudem volať aby si prišiel, je to príkaz" hovor skončil, ale jungkook stále držal telefón pri jeho uchu.

po pár sekundách ukľudňujúc sa, si zamkol mobil a zobral si tašku, "ospravedlňujem sa, musím ísť"

"jungkook, viem že je neskoro, ale vy traja neviete dobre tanec, pamätáš si, že na budúci týždeň máme súťaž, že?"

"prepáčte, hoseok seonsaeng-nim, zajtra prídem skoršie" a potom vyšiel z dvier.

"jungkook!" jungkook zastavil a pozrel sa za seba, bol tam taehyung zadychčaný a spotený z tanca.

"áno, tae?"

"nenechaj tvojho otca aby kontroloval tvoj život, máš šestnásť a nie šesť. platí ti za toto, nechce aby si bol dobrý a nacvičoval?"

"nie je to také ľahké, tae"

"proste mu povedz nie, aká je najhoršia vec, ktorú môže spraviť?"

oh, to nechceš vedieť.

"musím ísť tae, neskôr ti napíšem" a bol preč.



jungkook sa zhlboka nadýchol predtým, než otvoril vchodové dvere.

poobzeral sa, obývačka bola tmavá. zapol svetlo a hlasno zalapal, keď uvidel yoongiho pred ním.

"ježiši, vystrašil si ma" nervózne sa zasmial a tašku hodil na zem.

"kde si kurva bol?" pach alkoholu udrel jungkooka do nosa. táto noc neskončí dobre, vie to.

"povedal som ti, že som bol na tanci"

"ty skurvený klamár!" yoongi zakričal a mladšieho pritlačil o stenu s buchotom, jungkook zavrčal od bolesti, keď si udrel hlavu do steny.

"bol si s tou pičou, že?"

"koľkokrát ti mám povedať, že taehyung je v mojej tanečnej skupine a že sme len kamaráti?!" jungkook kričal späť.

takže si myslel, že si zaslúžil tú veľkú facku.

"nezdvíhaj na mňa tvoj skurvený hlas, som tvoj otec"

jungkook pokrútil hlavou, "nie si môj otec, keď si takýto" opitý. nahnevaný.

strašidelný.

yoongi si nervózne oblízol pery, "vyzleč si veci a počkaj na mňa v posteli, naučím ťa ma rešpektovať"

jungkook cítil ako jeho telo zamrzlo.

"prosím nie, ja-" "nepoviem ti to ešte raz"

nepovedal to ešte raz.

Poison IvyWhere stories live. Discover now