Chapter 27: Upside Down Part 1

433 72 23
                                    

boli dve hodiny pred svadbou, seokjin noc predtým nevedel zaspať.

stále si opakoval ich konverzáciu, stále si zobrazoval bolestivý pohľad jeho brata.

cítil akoby on a namjoon spravili niečo zlé.

vedel že to čo sa stalo medzi yoongim a jungkookom bolo dysfunkčné, ale tiež vedel, že to tak nemali vyriešiť.

jungkook a namjoon sa pripravovali na svadbu takže sa rozhodol, že toto je najlepší čas odísť.




zhlboka sa nadýchol predtým, než zaklopal na yoongiho dvere.

prišiel nepripravený, nevedel čo chce povedať yoongimu, nevedel čo od neho chce počuť.

jediné čo vedel bolo, že sa s ním musí porozprávať.

keď yoongi otvoril dvere, pach udrel do seokjinovej tváre.

"si opitý." bolo to oznámenie.

"vždy som vedel, že budeš dobrý detektív" yoongi sa posmieval, opierajúc sa o dvere, jeho oči boli červené.




sedeli na gauči, tak ako bol seokjin sklamaný z yoongiho, nemohol sa pozerať na svojho mladšieho brata v takom trápení.

rozumel namjoonovi, ale yoongi bol jeho malý brat.

"prečo si znova začal piť?"

"mali ste pravdu, jin, ty a namjoon ste mali pravdu. nikdy som sa nevyliečil"

"viedol si si tak dobre"

"znásilnil som jungkooka, že? som si celkom istý, že som si neviedol až tak dobre" yoongi si usrkol zo soju, ktorý držal v ruke.

"ja... chcem aby si mi všetko povedal, chcem aby si mi povedal pravdu"

"myslel som si, že ti jungkook už povedal pravdu"

"chcem ju počuť aj z tvojej strany"

takže mu yoongi všetko povedal. ako sa potajomky začali stretávať kvôli jungkookovej terapii, ako išli k sunjunginému hrobu, ako spravil dohodu s yoonah nevlastným otcom, ako spolu spali po siedmich rokoch, ako zistil, že jungkook užíva heroín, ako mu pomohol s jeho závislosťou, ako sa o všetko porozprávali a všetko prebrali, samozrejme tak, ako len mohli, ako sa nemohli prestať dotýkať, ako sa stále... stále milovali.

pre seokjina bolo ťažké to všetko počúvať, cítil sa znechutene. yoongi necenzúroval nič.

ale bol rád, rád že yoongi pomohol jungkookovi. vedel, že v jeho bratovi bolo stále niečo dobré. že nebol úplný monštrum.

"stále veríš, že som ho do toho nútil?"

"musíš chápať aj namjoona"

"samozrejme, že chápem, obom vám rozumiem. ale ospravedlňujem sa, nemôžem kontrolovať moje pocity. aj po terapii, väzení a odvykačke... stále ho milujem. a po tom celom progrese čo spravil, stále pre mňa má slabé miesto v jeho srdci. a... my vieme, že je to nesprávne. a nebudeme v tom pokračovať, ale môj život stojí na za nič, keď v ňom nie je on."

"bože," seokjin si prikryl tvár s rukami, "ako to skončilo takto?"

"láska je tá najnebezpečnejšia závislosť"

"odchádzaš?"

"musím"

"namjoon ťa nenahlási, porozprávam sa s ním. len chcem aby si sa nepribližoval k jungkookovi, má manželku a dieťa na ceste. nechcem aby si medzi nimi bol, snaží sa preniesť cez to. a ak zostaneš v jeho živote... to decko je tebou príliš zaslepené"

Poison IvyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora