Bardzo Ważne Info

645 66 1
                                    

Słuchajcie kochani, jest kilka spraw.

Po pierwsze - wysyłajcie mi prośby o imaginy w prywatnych wiadomościach,  gdy o to proszę. Bardzo rzadko zaglądam na swoją tablicę, bo większość rozmów przeprowadzam w wiadomościach prywatnych właśnie.

Druga rzecz - Nawet jeśli napiszę, że zbieram zamówienia na imaginy, to proszę, wysilcie się choć trochę i zamiast "imagin, Loki, kobieta, smutny" możecie zacząć od "hej, zbierasz imaginy więc czy mogłabyś...". Sami dobrze wiecie, że takie wiadomości przyjemniej się czyta i lepiej się na nie odpisuje.

Trzecia sprawa - Pilnujcie limitów czasowych. Pięć minut opóźnienia, to nie to samo co ponad dziesięć godzin, prawda?

Po czwarte - Historia trzecia jest w trakcie pisania, zacznę też dzisiaj robić listę imaginów, na które wczoraj dostałam zamówienia. Będę je wstawiać tutaj, oznaczając zamawiającego.

Po piąte - Bardzo dziękuję Wam za aktywność pod ostatnimi rozdziałami. Aż chce mi się szykować dla Was coś niespodziankowego :)

Szósta ważna sprawa - Postarajcie się nie robić błędów ortograficznych. Rozumiem dysleksję i dysortografię, ale przecież od czego jest Internet - można sprawdzić, jak się pisze dane słowo. To tylko taka maleńka prośba. O wzajemnym szacunku chyba nie muszę wam przypominać, prawda?

~~~~~~
Mój komputer sam z siebie usunął mi Worda xD Nie wiem, jak to się stało, ale będę to jak najszybciej naprawiać. Chciałam także powiedzieć, że już czwartego grudnia wychodzi zwiastun Infinity War ❤

Jeszcze jedno - słonka, ja widzę Wasze komentarze, ale jest ich tyle, że nie na wszystkie mam możliwość odpisać. Jeśli ktoś chce ze mną pogadać o serialu, książce, czy ma też jakieś pytanie to znowu proszę - wysyłajcie wiadomości prywatne.

Dziękuję i życzę miłego dnia ❤

Loki Time!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz