Exo - Playboy
Dün MEDİNECANLA TARDIŞTIK BANA DİYOR Kİ "SOĞAN MENEMENSİZ OLUR"
MENEMEN ŞEKERSİZ OLUR ÇAY SOĞANSIZ İÇİLİR MANYAK ETDİNİZ LAN BENİ ALAH BELANIZI VERSİN
•••20.Bölüm FİNAL•••
(Smutumsu)
Boynunda olan ellerim yavaşça sırtından aşağıya doğru yol aldığında kendini bana doğru bastırmıştı ve bu nedensiz yere gözlerimin dolmasını sağlamıştı. Tanrı aşkına niye ağlıyordum ki?
Göz yaşlarımı fark etmiş olmalı ki başını bir nefes mesafesinde uzaklaştırdı. Dışarıdan köpek sesi geldi. "Üzgünüm ben-"
Cümlesini bitirmesine izin dahi vermeden hızla bir öpücük kondurdum dudaklarına. "Ağlamamın sebebi sen değilsin."
Sadece çok fazla dolmuştum ve bir anda patlayıvermiştim, üstelik alkol onu da unutamamak lazımdı.
Dudağıma yaklaştı ve beni uzunca bir süre öptü. Kendisini vücuduma yasladığında bacaklarımın arasındaki alevi tutuşturdu ve artık aklımı yitirmiştim.
Son kez benden uzaklaşıp devam etmemi istiyor musun diye sorduğunda evet demiştim hiç düşünmeden. Ondan sonrası ise gayet basitti. Üzerimdeki kıyafetleri bir bir soyarken arasıra beni öpmeyi de unutmuyordu. Nihayetinde ikimizde çırılçıplak kaldığında vücudumu baştan aşağı süzdü. Gerginlikle dudağımı ezdim dişlerimin arasında.
"Çok güzelsin." dudaklarıma tekrar yapışıp sertçe emmeye çekiştirmeye başladığında bacaklarımı beline doladım. İki organ birbirine çarpıştığında ise ikimizde seslice inlemiştik. Yanıyordum. Cidden yanıyordum.
Ellerimi çıplak sırtından ilerleterek saç köklerine ulaştım kendimi ona doğru ittirdim. Alt tarafımda büyük bir baskı vardı. Ve bu beni daha fazla erekte ediyordu.
Dudaklarını dudaklarımdan ayırıp çenemi öpmeye başladı. Ardından boynuma kadar inip tenimde ısırık izleri kalıncaya dek oyalandı.
Artık onu daha fazla istiyordum içimde. "Jungkook," dayanamıyordum resmen. "Lütfen sana ihtiyacım var," sesim bir hayli kısık ve titrek çıkıyordu.
Başını bir anda karnımdan kaldırıp "Özür dile." dedi. Ne dediğini anlayamıyordum ki sarhoştum ben anlamam da beklenemezdi zaten.
"Ne?"
"Bu kadar içtiğin için özür dilersen-"
"Sen bir piçin tekisin!" diye çığırıp kendimi ona ittirdiğimde bir anlık kendini kaybetsede sonunda kendine gelerek yatakta diz üstüne çöktü.
"Bekliyorum."
Alt tarafımdaki ağrı hissedilir bir hale gelmişti artık. "Özür diliyorum! Yap artık şunu!"
Kafasını gülümseyerek iki yana salladı. "Olmaz resmi bir özür istiyorum." resmen benimle oynuyordu. Kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üzülme Kelebeğim, Bugünü Atlatırsak; Yarın Diye Bir Şey Yok
FanficKaktüslü kondom reklamı yaptığım günü hatırlıyor musun, şayet ben o gün sana aşık oldum, koduğumun çocuğu seni. ***** Jikook, 15 16 ve 17 sayılı bölumlerde Chanbaek karıştırdım araya. UYARLAMADIR, FAKAT BENDE BİR ŞEYLER KARIŞTIRDIM İÇİNE Feci trol...