Tanıtım

1.6K 47 16
                                    

Muzaffer Karamaner : Yakışıklı,karizmatik,ama bir o kadar da zor biri. Uzun bir süre  her kesten her şeyden kendini uzak tutmuş. Kendi babasından bile. Bunun için yurtdışına, Amerikaya yerleşmiş. Tabi ki bunun için kendine göre haklı sebepleri vardır. Babasından tam 20 yıldır ayrı. Hep konuşsalar bile Muzaffer bir daha o eve dönmeye cesaret edememiştir. Taki o güne kadar.

Nefise Çiçek : Akıllı,güzel,sempatik bir avukat. Salih Karamanerin sağ kolu. Küçük yaştayken,anne babası belalıları tarafından öldürülmüş. Annesi onu sakladığı için düşmanlarının ondan hiç haberi olmamış. Anne babası öldükten sonra, Salih bey çalışanlarının hatrıni çok sevdiği için Nefiseyi yanına almış,büyütmüştür. Nefise de sonunda başarılı bir avukata çevrilmiştir. Şimdiye kadar kalbine kimseyi almamıştır. Ama hayatın ne getireceğini bilemeyiz.

Salih Karamaner: Muzafferin babası. İyilik sever biri. Hayatta oğlundan başka kimsesi yok. Onu da uzun zamandır görmüyor. Karısı öldüğü günden beri.Oğlunun gitmesine tek neden olan şeyin bu olduğunu düşünüyor. Ama onun da bilmediği şeyler var.

Mehmet Albayrak: Muzafferin hayatta sahip olduğu tek dostu. Çoçukluk arkadaşı. Muzafferle hiç bağlantısını koparmamış. Hala sımsıkı dostlar. Mehmet başarılı beyin cerrahıdır.

Ceyda Kara : Nefisenin can dostu. Üniversite yıllarından beraberler. Aynı zaman da doktor. Dahiliye uzmanı. Mehmetle aynı  hastanede çalışıyorlar ve çok iyi dostlar.

----

Şimdilik bu kadar. O zaman başlasın yeni macera 😊😊

BilmezdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin