Cap1-Amnezie

2K 76 5
                                    


M-a ridic de pe scaun incet,somnoroasa si merg spre baie pentru a ma pregati cum se cuvine. Totul parea obisnuit dimineata,ca intotdeauna....
"La masa!! "o aud pe mama cum striga de jos suparata. Ar trebuii sa ma grebesc. Nu sunt eu copilul tocmai perfect,dar,nu as vrea sa se supere si mai tare.
De data asta m-a grabesc si m a imbrac normal si ies pe usa camerei mele spre bucatarie.
-Neata! Spuse mama bosumflata
-Neata! Mormai putin
Micul dejun arata bine,sucul bine,dar.....tata arata rau.
-Dragule,esti bine? Spuse mama care se duses e intr un suflet spre el ingrijorata.
-Da!sunt bine. Spuse tata luand un loc la masa.
Era galben la fata ,de zici ca stia ca va murii in secunda doi. Eram si eu ingrijorata pentru el. Nu's de piatra!
Am mancat repede si am mers sus sa mi i-au un rucsac si bomboane,si evident in rucsac un cutit. Ce? In ziua de azi.....
In fine......mama il ingrijea pe tata pe canapea,iar eu am iesit tiptil pe usa din fata. Speram sa mi spuna sa cumpar medicamente,dar nu m a observat.
Iesind imediat afara,am simtit mios de libertate.M-am bucurat!Era placut si bine.
Acum,vine si plimbarea si povestea mea de groaza. Deci...pe cine s a gasim?cine oare? ....hmm.......
Nu....nu......nu...nu asta....
Ah..da..Jeff the Killer.
Cred ca stii ce ve-ti spune. Cum?E un criminal,iar tu o biata fata firava! Nu se poate!
Nt nt nt nt.......*dau dezaprobator din cap*
O fi el un criminal,dar eu am o arma.Si daca vrea s a ma atace,il atac si eu. Daca fuge,fug si eu,iar daca fuge dupa mine,fug si apelez imediat politia dupa mobil,sau merg la politie. Nu are cum s a vina si el,dupa mine. Ar fi culmea!
In fine......unde am zis ca merg..?
Hmm........spital? Parca.....nu cred......sau.....offf....
M-a mai uit odata pe telefon,dar s a sters.Doamne! De ce mi ai dat un telefon asa de prost?
MErg.....merg....tot merg.....iara merg.........nu mai merg.

Zaresc padurea imediat in fata mea,si intru in ea.
M-a asez jos si privesc cerul. Evident jos pe iarba,nu in fata masinii de pe autostrada.
S a vedem.....net? Nu.Facebook? Nu.Wapp? Nu cred......
Aha...........Yandere Simulator. Viata! ..
Dupa 30 minute,m a ridic pentru ca amortesc repede si imi iau rucsacul si merg mai departe. Inca continuamd sa ma joc ,nu prea vad ce si cum,si cad in bot.
.

.......................
......
.......
AUUUUUUUU........😭😭
MăSA DE PAMANT SI CRENGI!!!!
Hopa.In fine......ce? Nu!! S a inchis jocul! Doamne...viata e foarte cruda.Mai ales cand jocul e Yandere Simulator.😫

Crengile fosnesc pe langa mime si se aud frunzele,de parca ar merge cineva.
M a ascumd dupa cel mai apropiat copac si astept s a vad cine este necunoscutul. Dar nimic
....
-Cred ca era vantul! Spun si m a intorc imediat,dar.....
Imediat in spatele meuera un barbat inalt rau ,roscat,imbracat ciudat,cu o palarie mare,si ochii galbeni fosforescenti.
-Buna domnisoara! Spuse acesta aplecandu se si sarutandu mi mana.
Imi trag repede mana ,fiind speriata de el. Ce naiba se comporta sa? Suntem in 2018 . Ce drac!!!
-Cum te cheama? Intreba misteriosul domn,si elegant.
-Amy!spun scurt,privindu-l in ochi.Dar pe tine?
-Jason!spuse la fel de scurt ca mine.
-Trebuie s a plec! Spun repede si dau s a plec ,dar m a opreste la fel de repede.
-Ce cauti aici? Intreaba calm si linistit,cu un zambet prietenos pe buze.
-Pai...eu.....la plimbare. Spun tremurandu mi vocea.
-Iti este frica de mine? M a intreaba curios,coninuamd s a ma priveasca fix in ochi.
-N..nu. spun scurt facand doi pasi inapoi.,acesta facand trei inainte.
-Atunci nu mai tremura.spuse scurt.
-Nu te cunosc !esti un necunoscut. Spun si plec.
-Atunci ne vom cunoaste!spuse venind din urma mea prinzandu ma de mana.
-Nu mersi! Nu am incredere in oameni care bantuie paduri. Spun eu tragandu mi repede mana,facand pasi.
Acesta se enerveaza si ii vedeam de la departare cum galbenul ochilor devenea verde,urmat de un raget de furie.M-a sperii foarte tare si o iau la sanatoasa.

Doamne.....ce oamenii or fi aici.
Sigu ca acest specimen. Chiar speram ca picioarele sa nu m a lase in astfel de imprejurimi. Vroo s a prind putin curaj pentru a nu cadea prada creaturii asteia de om. Incerc sa aleg si sa mi scot si cutitul din rucsac,dar nu prea puteam. Asta ar insemna sa incetinesc putin,si nici nu se punea vorba sa fac asta.
Privesc in urma mea ,si nu vad nimic. Se pare ca a renuntat! Pfiu......
Inaintea mea era un conac vechi .Ce? Fix in mijlocul padurii....ete na.Nici in basme nu o cred pe asta. Ce urmeaza? Vrajitoarea cea rea? Sau bau-bau?
In fine...trebuie s a ma ascund de chestia numita jason. Nume frumos pentru un om care sta prost cu nervii.
Ciocan si intru repede,unde,culmea era cald. M a dezbrac de hanorac,ramanand in tricou.
-Aloo? Spun usor. E cineva?
In bucatarie,presupun se auzeau niste oale .
Intru usor pe usa bucatariei,dar nu era nimic. Las geaca pe canapeaua din mijlocul livingului si m a asez pe canapea usor.
-Alo. Mai spun odata . Pot sta aici putin?va rog! Nu mult!
Din nou,nimic. Urechile mele auzeau doar un sunet....linistea.
Imediat niste pasi,distruge linistea impecabila. Cineva se pare ca e la etaj.Voi vorbi cu proprietarul imediat.
Imediat spre mime vine o creatura inalta rau,in cost negru si.....fara fata???
-Buna ! Cine esti? Vocea lui groasa m a hipnotiza, Dar si ingrozea.
Am tipat si am sarit de pe canapea si m a m ascuns intr un colt indepartat.
-Cine esti? Intreaba din nou calm si rabdator.
-De ce arati asa? Esti om? Sau monstru? Intreb speriata.
-Numele,scopul vizitei tale. Acum! M a ridica cu o tentacule in aer,iar eu raman muta.
-Paai.......eu....
Domnul inalt asteapta raspunsul.meu,calm.
-Vreau s a stau aici pana scap de cimeva care m a urmareste.
-Cine? Intreaba scurt.
-Jason cred. Spun eu ai m a lasa jos.
Creatura striga "Jos toata lumea" . Imediat vreo 7-8 persoane sus jos.privindu ma mirati.
-Daca vei sta cu noi(nu mult) ,trebuie sa faci cunostinta mai intai. Spune creatura fara fata. Eu sunt Slender!
-Imi pare bine! Spun vesela. (nu eram vesela,eram disperata s a pelc,numai unul si unul de ciudati,off doamne)
-Ben drowned!spuse unul blond imbracat in verde.
-Eyeless jack!spume unul in albastru cu masca la fel si ochii negri.
-Masky! Spuse un tip inalt ceva cu masca alba.
-Hoodie! Spune tot un tip cu o masca neagra si doi ochi rosii.
-Laughing jack! Spuse un clown monocrom infricosator.
-Sally Williams! Spuse dragut o fata mica de 7-8 ani.
-Jane the killer! Spume o tipa cu o rochie scurta neagra si masca alba cu gene mari.
Pe usa vine si nervosul de tip,jason.Care imediat cum m a vede,sare pe mine.
Slender m a desparte de el,imediat.
-Jason prezintate! Spuse Slender serios.
-Jason the toyMaker,Domnita! Spuse inca nervos.
-Asa te cheama,domnita? Spuse Ben razand tare.
-Mother fucker! Striga jason.
-Sa ne linistim.Spuse Slender.Avem un musafir aici de fata.
-Jane.spue Slender. Du o in camera ta.
-De ce?
-Pentru ca Da. Acum dute si da i un pat.spuse Slender apoi pleca.
-Dar e patul pentru Jeff.spuse Jane trista.
-Jeff a plecat,obisnuieste te cu ideea.spuse E.jack.
-Tu s a taci! Jane pleaca nervoasa si mi face semn a vin....

Im gandul meu,tremuram toata de frica,si nu mai stiam ce s a spun. Numai ciudati in casa asta.Mai ales ca e si Jason aici.....cred ca nu voi dormi prea bine ,sau deloc.

Coboram toti la tipatul lui Slender si ne facem comozi pe canapea. Cand l-am vazut pe Jason,m-am dus langa Sally de frica. El se asezase pe un fotoliu de langa semineu si continua sa ma priveasca insistent. Ce puteam face?
-Sally?ii soptesc usor.
-Da?raspunse firav ,cu o voce dulce.
-M-a cam sperie toata lumea.De ce e atmosfera asa?
-Pentru ca la Tv e un film horror.,spune si incepe sa schicoteasca dragalas.
-Nu de asta. E ceva.....sinistru. toti arata ciudat.. Io fi eu noua,dar e culmea.

-Pai.....


Psycho love(Jeff the Killer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum