Ash vs Fudou

1.7K 43 3
                                    

        Ohāyo! Dziś relacja mojej własnej postaci, Ash Sandler i Fudou Akio.

        Ash i Akio nie przepadają za sobą. Zaczęło się już w Akademii Królewskiej. Jedno i drugie nie odpuści.
Fudou lubi wkurzać dziewczynę. Rujnuje jej spokój na jakiś czas.
Ash, gdy naprawdę osiągnie stan krytyczny, przeraża chłopaka.
    Młoda Sandlerka potrafi osiągnąć stan furii. Nazywa to Furią Smoka. Jej oczy zmieniają się z brązowo-niebieskich na czerwono-bordowe. Wokół niej pojawia się zło wrogi dym. Dziewczyna potrafi roznieść wszystko w pobliżu.
Gdy Fudou posłał Davida i Joe'ego do szpitala, Ash spotkała się z chłopakiem. Spotkanie nie było raczej przyjemne. Akio był strasznie poobijany i posiniaczony. Na drugi dzień dziewczyna odszukała chłopaka. Miała wyrzuty sumienia. Myślała, że go zabiła. Na szczęście Akio szybko się wylizał z tego.
Podczas FFI przyglądała mu się uważnie. On zaś poszukał informacji o niej.
Gdy Ash powróciła do przyjaciół, przeprosiła Akio za swoje zachowanie.
- Nie sądziłem, że kiedyś to się stanie.
- Wow! Czy Ty się uśmiechnąłeś? Halo! Akio? Gdzie jesteś? Ktoś go tu podmienił.
- Ha ha ha.
- Zgoda?
- Zgoda!

To trochę wyprzedza bieg wydarzeń. Dziś krótki rozdzialik.
Dziękuję Dyjaszka12
Do zobaczenia niebawem...

Inazuma Eleven : One-shot i nie tylkoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz