Κεφάλαιο 1

2.4K 170 77
                                    

Κοίταξα γύρω μου ωστε να βεβαιωθώ οτι η κάμερα δεν μπορούσε να με καταγράψει και ετσι με μεγάλη ευκολία άρπαξα τα τσιγάρα απο το ράφι. Εκανα ακόμη μια γύρα στο ψιλικατζίδικο και προχώρησα προς τον καταστηματάρχη.

"Μηπως έχετε προφυλακτικά;" Ρώτησα ενω ήξερα ήδη την απάντηση.

"Οχι νεαρέ" Μου απαντησε.

Βγήκα απο το μαγαζί του χαλαρός.

'Ποτε μην κινήσεις υποψίες' Αυτα ηταν τα λόγια του Αγγελου λίγο πριν τον συλλάβουν.

Ετσι κι γω για αυτο ρώτησα αν είχε προφυλακτικά. Αν έμπαινα και έβγαινα χωρις να πάρω κατι θα κινούσα υποψίες.

Χάρη στον Αγγελο ομως έμαθα πως να χειρίζομαι καταστάσεις.

Κρίμα που δεν ειναι εδω να με καμαρώσει. Να δει πόσο εχω βελτιωθεί.

Έβγαλα το πακέτο που είχα χώσει στην τσέπη μου και άναψα ενα τσιγάρο. Το εβαλα στο στόμα μου και ρούφηξα.

Προχώρησα προς το εγκαταλελειμένο πάρκινγκ που κάθονται συνήθως τα παιδιά και αφού τα είδα πλησίασα.

"Γεια" ειπα άτονα και κάθισα στο πεζούλι που κάθονταν και οι υπόλοιποι.

"Που ήσουν;" Με ρώτησε η Νατ.

"Έκλεβα τσιγάρα" Της απαντησα.

"Αναρωτιέμαι, αφού δεν έχεις ανάγκη απο λεφτά γιατι κλέβεις;" Με ρώτησε με ενδιαφέρον.

"Γιατι εχει πλακα, γιατι μαρεσει η αδρεναλίνη, για τον Αγγελο" Τόνισα τις λέξεις.

"Καλα ηρέμησε" Μου ειπε ο Γιώργος.

"Πάμε σε κανενα μπαρ;" Ρώτησε λίγο αργότερα ο Νίκος.

Όλοι συμφώνησαν.

"Παω σπιτι" Ειπα εγω. Δεν περίμενα να μου απαντησει κανεις ετσι ξεκινησα να φευγω.

Ζω σε ενα μεγάλο διαμέρισμα. Εχει δυο υπνοδωμάτια και δυο μπάνια. Μια μικρή κουζίνα και ενα μεγάλο σαλόνι.

Μένω μόνος μου. Η μητέρα μου ειναι νεκρή και ο πατέρας μου αν και ζωντανός, για μενα ειναι νεκρός. Ειναι επιχειρηματίας για αυτο δεν είχε ποτε χρονο για μενα. Ούτε τωρα εχει. Καλα καλα ούτε στην κηδεία της μάνας μου δεν ήρθε.

Σαν να μην τον ένοιαζε καν. Ή μαλλον, ψέματα, δεν τον νοιάζει.

Ο Άγγελος απο την αλλη, ειναι ο κολλητός μου.

Στην πρώτη λυκείου ξεκινήσαμε να κάνουμε γκράφιτι στους δρόμους, να πειράζουμε τους γενικους διακόπτες σε σπιτια, να κλέβουμε κανενα περιοδικό με γυμνές και τέτοια. Και απο τοτε συνεχίσαμε μέχρι που ο Άγγελος ήθελε να ανεβάσουμε το επίπεδο.

DangerWhere stories live. Discover now