"Asslmkm cintaku ..."Putra..
"Wslm ..hahaha ape kau buat pagi pagi kat pagar rumah aku nii hah "Raisha meninggikan sedikit suaranya ..acah acah marah gitu ...
"Acaa knape jerit jerit kat Putra ...dia datang elok elok ...sambut lah elok elok ...kamu nii..."Mak memarahi Raisha ..
"Hahahaha padan muka ..."Putra ..
"Suka pulak kau ....ok lah mak kita layan dia baik baik ...Ehhh SAYANG HABIB BUCHUK muah muah muah ..."Raisha tiba tiba mengedik ...
"Wahhh hahaha I am speechless... hahaha baby ku harini naik berapa kilo ..."Putra mencucuk lengan Raisha dengan kunci kereta nya ...
"Ahhh kau ..datang datang je tanya benda tu ..sensitif tau ..."Raisha menarik muka ...
"Aikkk cepatnya touching...."Putra melihat jamnya ...
"Oohhh patut lahh 18 haribulan ...salah time pulak nak gurau ..."Putra ..
"Eiii mne ade ...kau ni mcm makcik makcik laa...semua tahu..."Raisha memarahi Putra ...
"Hello mak cik ...kau ingat aku kenal kau semalam .??.2 jam lepas ..??
20 minit lepas ???? Aku dah kenal kau 5 tahun tau .."Putra membela diri ...Raisha menahan malu ..
Putra tahu hampir semua benda pasal dia ..bila peot datang pun dia tahu ...
Ni yang sayang nii ...hahahaha"Dah lahh aku masuk dulu ..."Raisha mahu cepat cepat lari...
"Ehhh tunggu ...kau mesti lupakan ??"Putra ...
"Lupa ..??lupa ape ?"Raisha ...
"Wehhh harini kan nak gi cari baju nikah !!!"Putra sedikit menjerit ...geram betul dengan Raisha ni ...semua benda lupa ...macam nenek nenek ...
"Ohhhh ...ehhh !!! ...hahhh!!!yeke !!kejap aku salin .!!!!" Raisha menepuk dahi lalu berlari masuk ke dalam rumah...
"Jangan lupa gosok ketiak tu ...masam sungguh ...mati aku nanti !!!"Putra menyindir ...
"Diamlah kau !!"Raisha menjerit dari dalam rumah ...
5 minit kemudian ...ayah Raisha (Pakcik Rashid) baru pulang dari Rumah makcik Sabiah bini muda Ayah ...
"Ehhh kamu putra ...aca mne ???"ayah Raisha
Putra mencium tangan bakal bapa mertuanya ..
"Ada kat dalam tengah bersiap ..saya nak mintak izin ..nak bawak aca keluar ..pergi cari baju nikah ..." Putra..
"Ohhh hahh baiklah ..jangan balik lewat sangat .."Ayah
Pakcik Rashid sangat menyukai Putra ..bukan setakat rupanya yang elok ..malah mempunyai adab yang tinggi ...
"Woii aku dah siap ..."Raisha mencelah ..
"Aca ...cuba cakap elok elok .."Ayah ..
"Ehh ayah tak nampak pulak ..hahaha tak pe belum kahwin ..nanti dah sah ..aca panggil sayang sayang hahahaha"Raisha ..
Raisha dan Putra berangkat pergi ..
"Riuh betul diorang berduakan Ra.."Ayah berkata pada mak Raisha (Makcik Qaisara )
"Ha ah ..tapi aduii mulut tak bertapis ...ganas sungguh anak abang tu ...hemmmm mcm mne salbiah ??? Sihat ??"Mak ..
"Ok je dah jom masuk ..sudah sudah lah ngan pokok bunga awak tu ..."Ayah memanggil mak masuk kedalam ...
Di butik ..
"Welcome to Teratak Andarna ...Mr Handsome "Maria penjaga kedai ..
"Hello ...errr"Putra
YOU ARE READING
Debab With Handsome
Historia CortaCinta ?... Kalau cinta itu memandang rupa ... Pasti berjuta orang ...mati merana... TAPI ... KERANA CINTA ITU BUTA ... INSAN SEPERTI KAMI DAPAT BERCINTA ...😍 ITULAH KISAH CINTA 💘NUR RAISHA HUMAIRA ...BUDAK GEMUK YANG CAKAP LEPAS DENGAN ENCIK PUTRA...