DWH2 EPI 12

2.7K 134 13
                                    

"Kau lagi !!!!"Putra menjerit apabila ade seseorang melanggarnya dengan begitu kuat ..

"Ha ah aku ..kan aku kata kita ni jodoh kuat ..😂"Raisha memintal hujung rambutnya ala ala perempuan gedik gitu ..

"Eiii elak aku pijak pijak kau ni debab !!!"Putra rasa nak pijak je Raisha yang dianggap penyibuk didalam kehidupannya ..

"Hahahahaa pijak lah brother kalau mampu..."Raisha menganjing semula ...

"RAISHA!!!"abg Iq melaung nama Raisha dari hujung koridor ...

"Abg Iq !!Hyee ade ape cari Sha .?"Raisha menayang muka pelik

"Ohh tak de ape saja nak ajak lunch ...jom teman abg "Abg Iq menarik lengan Raisha ..

"Ohh ok bye Prince!!"Raisha melambai Putra lalu meninggalkannya ..

Putra memegang dadanya ..
Sakit.

-Keesokkan hari -

Putra merasa asing di Uni baru ini ..entah kenapa Mummy beria beria nak suruh dia pindah ke Uni ini ...katanya senang kalau dia perlukan ape ape ..mintak pada Raisha ..

"Cehhh si debab tu entah sibuk bercintan dengan jantan lain ...tolong tengok tengokkan konon .."Putra memyusuri koridor lalu terberhenti di sebuah laman ...

Kelihatan disitu Abg Iq dan Raisha sedang berborak dan tertawa ...
Entah ape yang lawak sampai menangis Raisha tertawa ..

"Argghh sakitnya ..."Putra memengan dadanya lalu mengerang ...

"Ehhh Putra !!!Putraa!!!"Raisha terperasan susuk tubuh Putra yang sedang mengerang kesakitan ..

Dia berlari mendapatkan Putra ..

"Arghh blah lah kau gemuk !!!"Putra menghalau Raisha dari mendekatinya ..

"Tak de tak de nanti mummy marah aku pulak sebab tak jaga kau ...nah ni amik ni .."Raisha mengeluarkan sesuatu daripada beg nya ..

"Ape benda ni ??"Putra bertanya..

"Ubat kau lah ..mummy call aku suoh bagi kau ..dia kata kalau ko sakit bagi ubat ni ..dah meh duduk kat bangku tu .."Raisha memapah Putra duduk di bangku ..

"Makan ni ..eishh kau ni buat aku risau tau tak ...eiii "Raisha membebel ..

"Cehh risau konon ..dok berkepit ngan abg kau tu ...risau konon..."Putra membuat muka menyampah ...

"Abg Iq ke ..dia abg angkat aku lah ..hehehe jeles ke ??"Raisha ingin menduga Putra ..

"Hehh dari jeles kat kau baik aku jeles kat anak gajah tu sebab dia lagi lawo dari kau "Putra selesai mengambil ubatnya lalu berlalu tanpa mengucapkan terima kasih pun..

"Kurang ajar !!eiii"Raisha menghentakkan kaki nya ...

"Uishh roboh bumi nanti "Abg Iq menegur dari belakang ..

"Hahaha tak de maknanya ehhh jangan lebih lebih ..kang Sha back hand baru kenal erti penyesalan ...

Hari berganti hari ...
Pejam celik pejam celik dah 2 bulan Putra belajar di Uni Raisha ..
Raisha juga semakin rapat dengan Abg Iq ..

"Malam ni jom ..abg nak belanja Sha makan .."Abg Iq

"Sempena ape pulak ni ??"Raisha membuat muka pelik ...

"Sempena abg dah nak habis belajar ...naik sem nanti abg dah kene praktikal...nanti tak bolehlah abg jumpa adik comel abg ni .."Abg Iq menoyoh muka Raisha menggunakan pembaris..

"Pipi jangan main la ..mahal ni ..."Raisha menepis tangan Abg Iq ..

Disuatu sudut yang lain ada hati yang mudah terluka ..perit melihat kemesraan yang disulam ..

Debab With HandsomeWhere stories live. Discover now