DWH EPI 14

3.8K 124 9
                                    

   💐 Wedding day 💐


"Shaaa...cantiknya kau ..."Uda membelek ..

"Arghhh betul ke aku buat ni Ya Allah ..."Raisha tidak keruan ...

"Ya Allah terkejut la aku sengal ...eiii tiba tiba jerit ...ape yang betul ni ??"Jaiko terperanjat kerana Raisha tiba tiba menjerit ...

"Aku aku ...aku rase mcm aku buat pilihan yang salah ...entah aku ...aku rasa happy tapi aku takut ...mcm mne kalau aku tak boleh bahagiakan Putra ..."Raisha ke hulu ke hilir ...

"Raisha stop nanti cair make up ko bila kau berpeluh mcm baru balik gym ..."Uda memujuk Raisha untuk berhenti tetapi dia tetap meneruskan pusingannya ..

Tiba tiba ...

"Pang "Pipi Raisha di singgahi oleh penampar kecil yang cukup berkuasa ...

"Hahhh tu la ...lain kali org cakap dengar ...okay ..aku nak tanya dah berpa lama kau couple ???"Jaiko memengang bahu Raisha ..

"Ermm 6 ....emmm 7 kot .."Raisha .

"Are you happy ?"Uda menyampuk ..

"Hemm yes .."Raisha ..

"Dah happy ke  tak kau tetap kene kahwin lagi 20 minit kau dah jadi isteri org 😂"Jaiko tergelak ..

"Hahhh cepatnya ..."Raisha ...

"Pengantin perempuan sila keluar ..."Makcik 1

"Jom jom.."Uda beria ..

"Ehh mcm kau pulak nak kahwin .."Jaiko...

"Hahahaha excited you ..."Uda ..

Akad Nikah💐

"Bissmillahhirrahmannirrahim ...
Putra Zakrie Asyraf Bin Putra Zaif "Ayah memengang erat tangan Putra ...

Sejuk dibuatnya ...Muka Putra pucat tidak berdarah ...

"Ye saya ..."Putra menyahut ...

"Aku nikahkan dikau dengan Putri ku Nur Raisha Humaira Binti Rashid ...dengan mas kahwin rm 422 tunai .."Ayah mengoncang tangan Putra dengan kuat ...

Putra terasa dunia  berhenti seketika ...

"Aku terima nikahnya Nur Raisha Humaira Binti Rashid dengan mas kahwin rm 422 tunai !"Putra melepaskan sepenuh hati ...

"Sah ?
-Sah .
"Sah?
-Sah ..

"Alhamdulilah ..."Imam menbacakan doa selamat ..

Putra menyalami Ayah mertuanya ..
Lalu didakap oleh Pak Rashid.

"Anak ayah dah banyak menangis sebab kau ...pasti kan tangisan dia tu berbaloi ...kalau tak ...Parang Ayah  akan cari kamu sampai lubang cacing ...Bahagiakan dia lebih dari Ayah dapat bahagiakan dia ..."Ayah melepaskan pelukan ...

Rasa nak terkencing pun ade wehhh ...

Putra mengelap peluh jantan yang keluar ...

Debab With HandsomeWhere stories live. Discover now