DWH2 epi 2

2.9K 124 2
                                    

kafe kolej ..

"You tengok tu ..amboi pinggan ke dulang tu !!"Mrs kepochi yang selalu wujud pada waktu tengah hari ...

"Hahahaha tu bukan dulang tu periuk hahahaha !!!"Mrs Kepochi 2 ..

'Haiihhh apo lah masalah diorang ...agaknya nak masuk sekali dalam pinggan 'desis hati Raisha ...

Ohhh yee lupa nak cerita pasal status Raisha n Putra

Raisha dan Putra telah bertunang ...dan mereka akan bernikah dalam 5 bulan lagi ..
Mereka masih belajar tetapi di  uni berbeza  hehehe kenapa Raisha dalam citer ni tak kurus ????nanti kita tengok ...
Hehehe dah sampai situ dulu ...nanti i cerita lagi 🤗

"Ermmm miss ..boleh tak you beralih tempat ..sebab gf i nak duduk ...takut x muat pulak .."Daniel ..

Si mamat Daniel ni ....orang paling berlagak dalam dunia ..mentang mentang anak orang kaya ..cehh muka Putra lagi hensem

"Ohhh besar sangat ke gf you tu sampai i yang kat meja sebelah kene bangun ..."Raisha menyindir ..

"Hello you ingat ..i berselera ke ngan badan besar alam ...ofcos la she is the slim one ..tapi lemak you ni ..memenuhi ruang ..."Daniel.

"Hahhhh iiii yyyy aaa keee ..upppssss maaf la i tak nampak pulak ade lemak i kat meja sebelah ...mak datukk mata kau ...hebat gileerrr"Raisha menganjing semula ...

Hello ni Raisha tau ...Raisha si kebal ...cehhh setakat tu jeee...
Huhhhh si Putra tu lagi kuat sindir ...
Sindir dia bukan biasa biasa ...boleh tusuk kablu ..jiwa raga juga lapisan lemak 30 inci...
Setakat sindir sindir tahap bulu kaki ni ...huhhh tak terkesan pun.

"Oiii Debab kau mmg hari hari makan longkang ke !!!??"Daniel tidak dapat menahan marah lalu menghempuk meja Raisha ...
Air Raisha jatuh terkena kain nya ...

Mata Raisha berubah ...

Lalu ..
Raisha menarik kepala Daniel dan dihempas ke atas meja ...

"Broo dalam dunia ni ada dua benda ..kalau jadi kau jangan tegur dan kau jangan kacau...
1.kenapa Perempuan gemuk !!!
2.Bila orang tengah lapar pada tengah bulan !!!
Aku memang gemok tapi sedar sikit orang gemuk badan tak semestinya kesabaran aku sama besar ngan badan aku !!!"Raisha berlalu pergi ...

"Lain kali nyah dari mata aku ...takut takut dengan kau sekali aku telan ..ingat aku kan si ular sawa gemuk ..setakat kau ..celah gigi je lah ..dasar Kerempeng !!!"Raisha memberi amaran...hancur mood dia harini ..tapi mungkin dia telah berjangkit sifat panas baran Putra kot hahahahaha ..selalu boleh cool je  ..

"Ninoninonino !!!" Siren polis berbunyi ...hahahaha tu la bunyi fon Raisha ..hahaha semua pon dia bedal..

"Hello Debab kau kat mne  ???ehhh turun jap !!"Putra .

"Hahh ok ok.."Raisha.

Didalam kereta ..

"Asslmkm .."Raisha memasuki kereta

"Tu amik kat belakang  ...nanti makan ..kau tu mcm makin kurus je ..stress ke sayang oiii.."Putra ..

"Wahhh thank you beybehhh hahaha ni sayang kau ..hahahaha kurus kau kata ...aku rasa aku makin gemuk ..tengok ni buktinya ..kau selalu hantar makanan kat aku ...kau beli ape je ni..semua ni ??? .."Raisha ..

"Tak la  aku tak beli semua ...separuh mak ngan ayah kau kirim kat kau ..tapi aku rasa x cukup tu yang aku beli sikit lagi ..."Putra ..

"Wah bagus bagus ....hahahaha tq sangat sangat  mcm tau tau je ok jom ..!!!"Raisha ..

"Ehhh hari ni takde jom  ...jom ..aku ade meeting ngan Tuan ...lain kali ok ..tu Subway sebagai ganti ....dah dah ..keluar kereta ..aku nak cepat ni..."Putra

"Barang ni sape nak bawak 😢"Raisha buat muka kasihan ..

"Ehhh dah 3 tahun kau angkat sendiri tetiba nak suruh aku bawak pulak ..ahh tak de tak de bawak sendiri ...aku nak cepat ...Cepat la keluarr."Putra sedikit menjerit ...

"Cehhh jahattttt!!!"Raisha menjerit jugak lalu mengangkat makanan makanan keluar dari kereta Putra .

"Hahahaha bye sayang ..."Putra menekan minyak lalu pergi ...

"Eiii si hati batu ..muka periuk kera ..pondan ...putera katakkkk"Raisha mengutuk Putra bertalu talu ...sakit hatinya ...nasib baiklah biliknya di tingkat 1 sahaja kalau tak semput mak ...

Malam

"Laporrnya ...ohh yee Putra baru hantar makanan"Raisha ..

Raisha menarik bakul merah yang dimuatkan dibawah katil ..
Itulah peti sejuk nya hahaha

"Wahhhh banyak ye makanan..."Raisha

Sedang dia menyelak timbunan makanan ..ada kad yang jatuh bukan 1 bukan 2 tapi banyak ..
Kalai x kad ..stickey note yang terletak di tin biskut ..

Kad
-Debab sayang ..
Makan elok elok ...stay debab ok -

Auhhh so sweet ..

Kad
-Putra sayang Raisha ..-

"Hahahaha sengal lah tunang aku nii ..."Raisha tersenyum bahagia ..

Nilah Putra ..sweet dia tak tunjuk depan orang ..hanya pada Raisha sahaja ..Dia panas baran ..cakap x boleh tapis ...tak reti nak sweet bila jumpa  ...tapi dia selalu tunjuk sayang dia dengan cara yang lain ...
Sebagai contoh..
Bagi makanan..hahahaha

Raisha membaca kad kad itu dan menyimpan ia di dalam kotak berbentuk hati ...

"Pehh siap bagi gambar mangkuk tandas ehhh ...kurang asam betul .."Raisha

"Plastik sampah ?? Ohh ade kad lagi ..."Raisha ..

KAD
-lepas  makan ..sila buang sampah pada tempat yang sepatutnya ...kerana monyet sahaja yang buang sampah merata rata-

"Ciss baru je nak feeling sweet "Raisha  tiba tiba rasa geram dengan Putra .

Hakak cair laa ngan Putra ni hahahaha jenis sis suka hok lelaki camni ..biar kita je dapat rasa sweet dia ...hahahaha gediks pula 😂byee see you next time ...jangan lupa vote ..🤗😚😚

Debab With HandsomeWhere stories live. Discover now