"Kurang ajar punya perempuan gemuk .!!!!"Daniel ..
"Hahahaha bro lawak gile kau punya muka bila kene penangan si Debab tu ..hahahaha mesti pekak telinga kau kan !!"Qairal membahan Daniel kerana ada mahkluk perakam telah merakam insiden tengah hari semalam .. dan guess what ...rakaman tu dah viral ..
"Baby!!!!!Are you ok ??? I baru dapat tahu pasal you pagi tadi 😣"Qistina membuat suara gedik.
"I ok sayang tapi sakit sikit kat sini .."Daniel menunjukkan pipinya ..
"I tahu ubat mujarab ..."Qistina .
"Muuuuahhh!!"Qistina mencium pipi Daniel ...
Pada masa yang sama ...
Raisha masuk ke dalam kelas yang sama ...-ishh nak tegur ke tak eikkk eiii tak yah laaa nanti ada la yang tegur ...Haisshhh Raisha jangan cari masalah ...-hati Raisha ...
"Kalau nak buat maksiat jangan dalam tempat cari ilmu ..."Raisha bersuara juga akhirnya ...
-bongoklah kau Raisha -hati Raisha ..
"Heiii you Debab ...i tau la yang you tak de boyfriend ..penyibuk .."Qistina
"Alhamdulilah ..Ya Allah terima kasih kerana tidak memberikan aku boyfriend yang akan menyeret aku ke Neraka-Mu..alhamdulilah .."Raisha menekup mukanya dengan kedua belah tangannya ..
"Baby...."Qistina ...
-cehhh dah kalah nak cari backup pulak ...😏-Raisha ...
"Kau memang mulut puaka ehhh ke kau makan nasi lemak basi ...mulut macam haram !!!"Daniel.
"Hahahahaha sah budak tak belajar ...cik abang ..kalau makan nasi basi ...perut yang sakit ...tak pernah aku dengar kalau makan nasi basi ..mulut jadi berpuaka ...."Raisha tergelak dengan jawapannya ..
"Kurang ajar punya gemok .!!!"Daniel mahu menampar Raisha ..
"Daniel !!!!jumpa saya sekarang !!!!"Dr ANNA menjerit...
"Dr tolong ...."Raisha membuat muka ingin menangis ...
"Mari Raisha ..!!"Dr Anna.
Kahkahkah cehh ingat Raisha ni baik sangat ke hahahaha Please take note ehhh Orang gemuk ke kurus ke tetap ada perasaan ok ???jom tengok ape pulak Raisha nak buat ...pening pening ..
Dibilik Dr Anna.
"Raisha...ceritakan apa yang berlaku ..."Dr Anna .
"Dr ...si Qistina tu cium so Daniel then saya tegur la ..dalam islam kan kita diwajibkan tegur kalau berlaku maksiat ...Dr tahu ...saya tegur ..dia hina saya pulak !!!pastu saya bela diri ...pastu dah kalah nak pukul saya pulak ...😔 saya tahu lah saya ni debab ..tapi tu bukan tiket untuk hina saya ..."Raisha membuat muka sedih ...
-kah Padan muka kau ..ni Raisha la -hati Raisha
Walaupun ceritanya betul..tetapi intonasi peyampaian cerita Raisha betul betul memberi kesan ..
"Ehhh kau gemuk ..lebih lebih pulak ....orang gemuk mcm kau mmg tak patut wujud dalam dunia lahh menyemak je "Daniel.
"Diam Daniel ...ape awak ingat orang gemuk ni nak sangat ke gemuk ...abis awak rasa saya pun tak patut wujud ke ??!!kalau macam tu markah untuk tugasan jugak tak perlu wujud ..!"Dr Anna memandang Daniel sampai macam nak tembus ...
"Ahh errrr..."Daniel tahu dia dah salah langkah ...silap dia basuh pasal gemuk dengan Dr Anna yang cubby tu ..
=ahhh mati lah aku ..=Daniel ..Diluar bilik Dr Anna ...
"Hahahahaha padan muka kau ..rasakan ..tu lah lain kali tengok kiri kanan bila nak bercakap ...bye !!!"Raisha ...
Di restoran .
Putra dan Raisha sedang makan tengah hari ...
"Emmm Raisha ...aku ade benda nak cakap ..."Putra ..
"Ape benda ...aduhh gue lapar ni ..."Raisha sedang sibuk menceduk kuah tomyam ke dalam pinggannya ..
"Ok makanlah dulu ..."Putra ..
"Orait ...ok nak cakap ape ??"Raisha ..
"Takk...aku nak cakap nanti malam jumpa aku ..aku nak bawak ko gi makan ..."Putra menyambung suapan nya ...
"Kurang akal kau ...eiii ....aku sepak kau nanti .."Raisha geram dgn perangai Putra.
"Kau kuat ke nak angkat kaki balak 3 tan kau tu 😂"Putra menunjuk kaki Raisha ..
"Ehhh balak balak pon mahal tau ...ni kayu meranti tau ...mahal ...tapi untuk kau percuma je siap pakej 6 hari 5 malam dalam icu ...lengkap dengan wayar penyambung hidup tau ...hahahaha kau tak akan dapat pakej ni dimana mana tau ..hahahaha"Raisha ketawa sambil menyembur ...
"Ya Allah teruk nya perangai kau debab ..aduiiihaii sayang ..."Putra mengambil tisu ..lalu mengelap muka Raisha yang comot ...
Raisha menayang muka selamba ...
"Kau nak tunjuk cool kan ..."Raisha membisik dengan kuat ..
"Hahahaha mne tau ni ....hahaha nampak hujung sana ade hot girl "Putra ...
Raisha menjeling lalu memijak kaki Putra ..
"Hahahaha aku tau sangat muka fake kau tu ...hahaha dia memang hot ...se hot kaki kau nanti kahkahkah ..."Raisha melenyek kaki Putra sekuat hati ...
"Urghhhh..arghhh sayang ...kaki ku dah jadi sambal belacan ni ..."Putra meraih simpati ...
"Hahaha tunggu lah ...hot sikit je lagi ...baru mengancam ..."Raisha menambah lagi tekanan dengan luas permukaan yang lebih kecil ...
"Baby shark do do kuu tolong la intan sayang ...kau lah permata hati ..tiada yang lain bisa mengganti ..."Putra merayu ...
"Okay baby hahahaha "Raisha ketawa girang lalu dilepaskan hentaman balak padu itu.....
Putra menayang muka merajuk ...
"Alo alo sayang janganlah merajuk mehhh kita suap ..."Raisha menyuap nasi kedalam mulut Putra dengan bertalu talu ...
"Toopp !!!!khukkkkhukkk"terbatuk batuk Putra 😂
"Bye sayang ...jumpa malam nanti muah muah hahahahaha"Raisha melarikan diri sebelum di marahi Putra.
Malam ...
Raisha telah lama menunggu Putra ..hampir 30 minit ..
"Asslmkm cinta ...sorry lambat .."Putra ..
"Wslm ..sorry je ..aku naik kembung minum air ni tau ...!!!!"Raisha memarahi Putra
"Sorry sorry ...sebenarnya ...aku nak cakap sikit ..."Putra menunjukkan muka gelisah ...
"Hahhh cakaplah ...kau ni malu malu kerbau pulak ..."Raisha memerli...
"Nah ...."Putra memulangkan sebuah kotak yang berisi semua pemberian Raisha ....
"Ape ni ???"Raisha bingung ...
Putra menarik nafas dengan perlahan ...
"Aku nak ...P.U.T.U.S..."What ??!!!putus ?!!!Putra ni dah knape ????nak tahu sebab ape ???nantikan next chapter k ??🤗stay tune and vote 🖑🖐
YOU ARE READING
Debab With Handsome
Short StoryCinta ?... Kalau cinta itu memandang rupa ... Pasti berjuta orang ...mati merana... TAPI ... KERANA CINTA ITU BUTA ... INSAN SEPERTI KAMI DAPAT BERCINTA ...😍 ITULAH KISAH CINTA 💘NUR RAISHA HUMAIRA ...BUDAK GEMUK YANG CAKAP LEPAS DENGAN ENCIK PUTRA...