Setelah 4 bulan menjalani rumah tangga ....
"Debab ohh Debabb oiii bangun oiii"Putra mengoyangkan peha Raisha mengunakan kaki ...
"Pehh macam lemak lembu siakkk...oiii Debab bangun lahh ..."Putra seronok menguli peha Raisha ..
"Stop it lahhh aku ngantuk ..."Raisha menarik semula selimut dan menggulung dirinya ...
"Ohhh ngantuk ...amik kau !!!"Putra menolak Raisha yang sudah bergulung macam ular sawa dalam selimut ke bawah katil ..
"Makkkkk!!!!"Gedebuk Raisha jatuh mcm nangka busuk ...
"Hahahaha alololo sayang abang ni ..."Putra memeluk Raisha yang merajuk didalam selimut ...
"Biy ...minggu depan befday you kan biy ..."Raisha mengeluarkan kepala secara tiba tiba ...
"Yeke ??"Putra menggaru kepala ...
"Yelahh ...nanti you nak hadiah ape ??"Raisha bangun dan duduk di atas pangku putra .
"Cukup you jadi hadiahnya ...Abng tak nak lain ...tapi kalau sayang nak bagi honey pun ok gak abang terima je ..."Putra memeluk erat Raisha ..
"Honey ???Madu ...madu le...what!!!you means Madu ...kahwin lain !!!Abang lepaskan Sha cepat!!!eiii geramnya aku !!!"Raisha ingin melepaskan diri ...
Patutlah peluk bukan main kuat rupanya nak selamatkan diri ...
BIRTHDAY PUTRA..💌
"Asslmkm ....sayang ...ohh lupa bini aku keluar."Putra masuk ke rumah yang gelap gelita ...aduhh dah la penat kerja ...
Putra menuju ke dapur ...dahaga tekaknya ...selalunya Raisha telah menyediakan air untuk nya...
Putra membuka peti ais ..
Happy Bornday Mr Handsome ...
Sekeping kad serta sekotak hadiah dikeluarkan dari peti ais ...
"Ade ade je la bini aku ni ...besarnya hadiah ni ..."Putra membuka kotak hadiah itu tetapi masih ade lagi kotak didalam nya ...
Naik hangin jugak bukak hadiah tak siap siap ni ...
Setelah entah berapa kali mengopek hadiah ...
Muncul satu kotak kecil ...seperti kotak
Tertulis disitu ...
"Pregnancy test"Putra mengeja slow ...
Putra mengeluarkan TestPen tersebut ..Muka Putra bingung 😰
"Happy Bornday Abang !"Raisha memeluk dari belakang ...
"Makkk!!!"Putra melatah ...
"Sayang betulke ni ???"Putra meminta kepastian ...
"Yes...dah 6 minggu ...i dah check minggu lepas and it was true "Raisha menerangkan ...
"Yeahhhh!!!!Arghhhh ahahahahahaha YES YES I 'm going to Be Father !!!!Alhamdulilah ..syukur sangat sangat .."Putra memeluk Raisha dengan erat ..
Kini Kandungan Raisha telah mencecah 4 bulan ...Doktor menyarankan Raisha untuk menguruskan badan dengan cara yang betul agar dapat memudahkan urusan hariannya sepanjang mengandung...
Putra sangat over protective ...dia yang menjaga makan Raisha dan hanya membenarkan Raisha untuk makan makanan yang berkualiti dan sihat untuk dirinya dan bayi ..
Raisha kini telah keluar dari golongan obesiti ...
Setelah beberapa bulan Raisha telah melahirkan seorang bayi lelaki yang amat comel dan tembam..."Putra Irhan Bin Putra Zakrie ...Aunty datang ni ...."Uda menagah bayi kecil itu ...
"Hahahah cepat lah kahwin nanti boleh pair ngan anak aku "Jaiko bergurau ...sambil menepuk perut buyung nya ...dia telah selamat berkhawin dengan Mat yang juga cinta sekolahnya ...
YOU ARE READING
Debab With Handsome
Short StoryCinta ?... Kalau cinta itu memandang rupa ... Pasti berjuta orang ...mati merana... TAPI ... KERANA CINTA ITU BUTA ... INSAN SEPERTI KAMI DAPAT BERCINTA ...😍 ITULAH KISAH CINTA 💘NUR RAISHA HUMAIRA ...BUDAK GEMUK YANG CAKAP LEPAS DENGAN ENCIK PUTRA...