DWH6

2.8K 121 4
                                    

"Sedap tak ???"Putra bertanya...
"Pehhh sedap giler tokkk.. pandai kau pilih hotel ..mesti banyak kau upah orang siapkan deko nii..."Raisha bercakap dengan mulut penuh

Putra diam sebentar lalu berkata lagi ...

"Kalau sedap nahhh makan lagi ..."Putra menyedokkan udang galah kedalam pinggan Raisha ...

"Tq sayang ...."Raisha makan dengan selera  ..

"Haiiihhh lapo benor kau debab ..."Putra ketawa ...

"Laparlah sebab sepanjang perang ..aku cuma minum air kosong je tau ...boleh kurus macam ni ..."Raisha bercakap sambil makan sampai comot mukanya ...

Putra seperti biasa ..akan mengambil tisu dan mengelap muka Raisha ...

"Kalau macam ni kene selalu tinggalkan kau laaa...mesti jadi miss univers 😂..."Putra berjenaka...

Raisha diam ...tiba tiba saja airmata jatuh ...

Haiii Raisha mudah sangat touching kalau bab pisah pisah ni ...

"Heii heiii aku gurau jelahhh jangan lah nangis ..."Putra ...

"Kau ingat lawak kee benda ni ...aku pikir aku betul betul hilang kau tau tak ....macam orang gila aku nangis ...termenung sana sini .. lagi lagi time kau pergi awek cantik mne tah tu 😢"Raisha menangis seperti budak kecik ..

"Shuhhh hahaha saayang ku debab comel nii...aku sayang kau ...jelahhh"Putra memujuk ...

"Habiss sape awek tu ..."Raisha bertanya dengan garang sambil menarik tie Putra dan memegang garfu

"Tu .. tu..kawan jaiko ...aku tak salah ...ni semua plan jaiko ...aku cuma nak suprise kau ...dia kepala yang rancang semua nii ....aku tak salah ..😯"Putra membuat muka anak kucing parsi yang sooo cute ..

"Noooo ..iii iini semua plan Putra ...aku cuma tolong sikit jee ..."Jaiko berlari ke arah Raisha untuk mem back up diri ...

Raisha menundukkan kepala

"Shaa...sorry.."Jaiko memegang tangan Raisha ..

"Jadi kau tahu lahh dari awal  ....sukalah kau tengok aku nangis ..."Raisha masih menundukkan kepala ...

"Debab...janganlah marah ..."Putra mendekatkan mukanya ...
Jaiko juga begitu ...

Tiba tiba ...
"Arggggg"Jaiko dan Putra menjerit ...
Telinga mereka ditarik oleh Raisha ...

"Korang tahu ...aku macam nak mati katak sebab prank korang niii eiii geramnya akuuu kat cicak kobeng dua ekor niii ...aku smpi macam arghhhh tak tau nak explain ..geramnya aku ..."Raisha menarik lebih kuat lagi ...

"Telinga aku nak copot dah ni Shaa ...😣...ni semua plan Putra ...dia yang buat semua niii"Jaiko meminta untuk telinganya dilepaskan ...

Raisha melepaskan telinga Jaiko lalu menarik kedua dua telinga Putra ...

"Debab sayang....lepas please ..."Putra membuat muka comel ...

"Bolehhh tapi mainkan satu lagu lagi ..."Raisha menayang senyuman manis ...

"Hajat lain please ...kau tahukan tangan kayu aku nii mane leh main gitar ...lagu tadi pun sebulan aku practice ngan Mat ..."Putra

-ohhh patutlah tangan dia berpalster bagai ...-Hati Raisha ...

Tiba tiba tangan Raisha dipegang oleh Putra ...

"Kekasih mu ini akan merasa bahgia andai dapat bersama untuk selama lamanya ..hanya untuk menyayangi muuuuu..hanya untuk bercinta lagi ...."Putra bernyanyi ...

Debab With HandsomeWhere stories live. Discover now