özel bölüm 1

159 12 12
                                    

selaam~ uzun zaman sonra nihayet özel bölümü yazdım ve özel bölümle devam edicez ^-^ finalle kadar ve size iyi okumalar

Karanlık odamda gece saatin 02.00de yatağımda olan ben elimde telefon vardı. Normalde pek anime izlemem bu gecelik anime izleyesim geldi. Savaş ortamlı bir animeydi. Normal şekilde her şey güzeldi . Birden çığlık sesi gelir gelmez yatağımdan fırladım. Ne oluyor lan!!!?? Yerimden kalktım yan odadaki ablamın sesiydi. Gecenin saatinde ne diye çığlık atıyor bu? Korku film mi izliyor? Neyse yatağımdan kalkıp yere oturup anime izlemeye devam ettim. Aradan 5 dakika geçtikten sonra tekrardan ablamın çığlık sesi geldi. Sabredeyim dedim ama iki değil aniden 5 defa çığlık attı. Hızlıca ayağa kalktım. Odamdan çıktım hemen yandaki olan ablamın kapısına geldim. İlk öncelikle sakinleşmeye başladım . Sakin olmadan girersem kesinlikle bir şeyler olur işte. Kapıya tık tıkladım ses gelmedi,bir daha tık tıkladım gene ses gelmedi, bu sefer kendimi tutamayıp içeriye girdim . Gördüğüm sahneyi görmez olaydım. Aptal ablam ayaklarını toplamış elinde telefon lakin yüzüne yakın baya yakın yapışacak neredeyse.(resimdeki gibi) Ablamın yanına geldim ve “seni geri zekalı ne yapıyorsun?”dedim. Ablam bir şey diyemedi . Yüzündeki ifadesinden korkmaya başladım. Ablama tekrardan seslendim daha yerinden kıpırdamadan ses çıkarmadı. Aman be umursamadan tam gidecekken ablam yüksek sesle “DUR!!”dediğinde bense yüksek sesle “NE BAĞIRIYON SALAK!!!!”dedim. Ablam yataktan kalkıp yanıma gelip “bana teklif geldi” dediğinde ben dona kaldım. Benim ablama ikinci kez teklif geldi. Önceden de gelmişti ama gerçek teklif değildi. Ablam elimi tutup “ne diyeceğim?”dedi. Bense “önceki gibi yap doğru olanı yap” dedim.

Tomoko: ablası öyle değil.

Tomoki: nasıl yani?

Tomoko: iş teklifi

Tomoki: hadi oradan :DD

Tomoko: şaka değil gerçek.

Tomoki: ablacım sana ne gibi bir iş teklifi gelir ki? Hem gelse beceremezsin zaten.

Tomoko: ben yaparım çünkü..

Tomoki: çünkü?

Tomoko: ablayım ben!

Tomoki: ablalıkla ne alakası var bunun salak!

Tomoko: var işte ben büyüğüm sen küçüksün.

Tomoki: abla bi’ git ya seninle uğraşmak bile istemiyorum.

Tomoko: lütfen yardım et!

Tomoki: of tamam başımın belası!

Tomoko: iş teklifi garsonluk

Tomoki: garsonluk…..ablam ..mı? yapacak….şaka gibi..

Tomoko: evet ben yapacağım teklifi de kabul edeceğim.

Tomoki: tamam sen bilirsin.

Tomoko: ama sende gel beni yalnız bırakma.

Tomoki: tamam.

Ardından ablam direk yatağına fırlayıp uyumaya başladı. Bense kendi odama girip yatağıma girdim. Tekrardan derin bir nefes aldım. Rahatlayıp uyumaya başladım.
DEVAM EDECEK

aptal ablam (watamote)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin