"Hep Sana Geleceğim"

4.2K 296 567
                                    

Louis

"Tampon yapıyoruz." gözyaşlarım akmaya devam ederken elini kavradım. Öylece gözleri kapalı dururken elimden hiçbir şey gelmiyordu.

"Beni bırakma. Bırakma beni."

"Geri çekilin lütfen."

"Dopamin."

"İyileşeceksin küçüğüm." canım çok acıyordu. O kadar çok acı vardı ki nefesim kesiliyordu.

"Geri çekilin lütfen." elini bırakamazken gelen seslerle başımı kaldırdım.

"Adrenalin."

"Ne oluyor?" ekrandaki sayı hızla düşerken bağırdım.

"Doktor! Ne oluyor!?"

"Sakin olun lütfen."

"Kalbi mi durdu!?" nefesim kesilirken kalbim bedenimi acıyla kavradı.

Kalbi durmuştu.

Nefes almıyordu.

"Bir şey yapın! Doktor! Bir şey yap!" gözyaşlarım hızlanırken ellerini kavradım.

"Küçüğüm!" 

"Geri çekilin lütfen." elleri ellerimden kayarken bağırdım.

"Yardım edin!"

"Yüz seksene şarj et."

"Yardım edin dedim! Ne olur yardım edin! O benim her şeyim!"

"Tamamlandı."

"Beni bırakma. Sensiz yapamam." göğsü havalanırken mavilerimi monitöre çevirdim.

Düz, yeşil bir çizgi vardı.

*

Yüzümü okşayan rüzgâra bahar çiçeklerinin de kokusu eklenirken gözlerimi açmaya çalıştım ama açamadım.

Adım sesleri duyarken tepki vermek istiyordum ama o kadar yorgundum ki. Öylece uyumaya devam etmek istiyordum.

"Küçüğüm."

"Hadi uyan." elimi tutup kulağıma doğru fısıldadı.

"Hadi uyan küçük perim."

"Çok yorgunum biraz daha uyuyayım. Bırak lütfen." burnunu boynuma değdirip derin bir nefes aldı.

"Bırakmam. Seni bırakmam."

"Çok mutluyum."

"Ama ben değilim." şakağımda hissettiğim öpücükle titredim.

"Bak hava çok güzel. Hadi çıkalım."

"Birazcık daha."

"Olmaz. Hadi çıkalım, yürüyelim."

"Bensiz yürüsen."

"Sensiz hiçbir yere gitmem. Sensiz hiçbir şey yapmam. Aç gözlerini. Hadi aç." bir öpücük daha.

"Aç yoksa güneş doğmuyor." çok yorgundum. Gözlerimi açmak için kendimi zorlarken fısıldadı.

"Hadi küçüğüm. Hadi." boynuma bırakılan öpücükle kıpırdandım.

"Aç ki doğsun." sonunda gözlerim açılırken derin bir nefes aldım.

*

Göğsü bir kere daha havalandı ve monitörde beliren atışlarla derin bir nefes aldım.

LOVE IN THE DARKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin