#8

47 7 19
                                    

Okay,just nk ckp..aren't they so cute😍. I am referring tu super junior~👆. You can hear this song while reading. Dia kene dgn 1 bahagian je tapi nk dgr sampai hbis pon blh.
-----------------------------------------------------------
ADRYANA POV

"A-aku suka kau." Kata fayyadh hampir buat aku tersedak.

"A-ape kau ckp?" Kata aku mencari kepastian.

"Aku suka kau." Kali ini lebih terang dan dia memandang tepat pada mata aku. Ais krim aku hampir terlepas dari tgn.

"Ouh...okay.." kata aku tidak percaya. Selama ni,aku anggap dia mcm adik beradik. X pernah lbih dari tu. Dan dia pon x lh rapat sgt dgn aku..tapi bila dia confess camni. Aku x tau nk jwb ape. Nk rasa camne pon aku x tau. Nk happy ke? Nk terkejut ke? Nk sedih ke? Aku x tau!

"So..ermm. Kau..sudi x..jadi..ala kau tau lh kan." Kata Fayyadh malu2. Waa,first time aku tgk jejaka malaya malu2 dpn aku.

Aku fikir sejenak. X lama,dlm 5 min mcm tu. X lama kemudian,

"Ermm..yeah. Sure!" Kata aku dgn senyuman yg plg manis aku blh buat.

"Really? You really mean it? Kau sudi?!" Tanya dia tidak percaya dgn jawapan aku.

END OF POV

FAYYADH POV

"Ye, aku sudi." Kata dia dgn senyuman nye yg manis bak gula tu. Waa,masa tu..rasa cam dunia ni ana yg punya! Happy dia,tahap kau dpt 10 Iphone X! Tiba2 lagu 'Miracle-Super Junior' dimainkan dlm otak aku. Yes,sgt miracle. Aku x blh berhenti senyum..mmg x blh!

"Ermm so,aku nk blk dulu lh..sementara masih redup ni. Jom!" Kata Ad. 'Jom'. Aku x tau nape tapi bila dia ckp perkataan tu aku rasa happy.

"Jom!" Kata aku dgn riang. Aku hbiskan ais krim aku dan kluar dari Seven Eleven. Sib baik masa aku confess tadi xde org langsung.

Kitorg jln kaki ke perhentian bas. Kiotrg naik bas pertama yg sampai.
**********************
"Kau masuk lh dulu." Kata aku.

"Xpe,kau jln lh dulu." Kata Ad pula. Aish main2 plak minah nii. Ni yg bertambah suka ni! Sabo payad sabo..

"Anak dara x elok duk luar lama2." Balas aku dgn senyuman.

"Haih,yelh. Bye!" Kata Ad sambil melambai aku sebelum masuk ke dlm blok rumah dia menuju ke elevator.

"BEST DAY EVER!!" Jerit aku mengakibatkan beberapa org pandang aku mcm org gila. Kesah pe aku? Janji aku haappppyyyy.
**********************
ADRYANA POV

Sebaik saja aku masuk dlm rumah,aku masuk bilik aku dan tuk baju. Aku duduk di ruang tamu sambil melayari insta. Tiba2 Iylia mesej aku.

************************************
Iylia Safiyyah

:Cane date ko😏?

:Bukan date lh.

:Yeke..? Korg dua je kot. Sape x pikir date?

:Okay,fine. Aku gitau kau ni..kau JGN bgtau sape2. Phm? Janji!

:Okk aku janji. Gitau lh~ me want to know!

:Payad confess kat aku.

:Confess pe?!

:Confess dia suka aku lh! Pe lembab sgt ko ni.

:I just want to confirm..

:Haih,byk lh kau punya confirm.

:Kk sorry~! Btw, payad confess kat ko?! Wow,how?

:Haih byk tanya lh ko ni. Esok kita meet up lh. Urmm,WWM!

:Hmm,blh gak! Tapi ajak lh NEWBIN skali. Tapi..sok kan last day school..?

:Lps skolah lh!

:Sorry2..okk. Kau tido..aku gitau NEWBIN eh. Aku suruh igy ajak Isaac. Okeh?

:Cam tau2 je aku nk tido😂. Okay,tq. Bye.

:Bye👋.

Mcm Iylia ckp,aku tutup phone aku. And tido!! Hrp2 mimpi Payad. Eiii gatal!
-----------------------------------------------------------
Hohoho. Akhirnya! Payad confess juga isi hatinya. And ad sudi bhai! Esok,diorg nk gi WWM. Nk tau pe jadi? Kene ah tunggu~~.

Pls vote and comment😁. Tq🙇.


Finding True Love {COMPLETED}Where stories live. Discover now