#14

37 6 25
                                    

I wonder who will be the scene stealer...heheheheh.
-----------------------------------------------------------
Usai solat subuh berjemaah,tiga sekawan ni menyimpan sejadah dan telekung mereka. Diorg berkumpul di ruang tamu. Iylia duduk di atas sofa dgn kakinye diletakkan di atas meja. Ad yg duduk di sebelahnye menepuk kakinye memberi isyarat supaya Iylia menurunkan kakinye. Sebaliknye,Iylia memusingkan badannya dan meletakkan kaki dia di atas peha Wardah.

"Aduh!" Jerit War. X sakit sgt,tapi sbb dia terkejut~.

"Hehehe,sorry2. Weh,hari ni aku xde mood lh nk jln2. Kita kluar beli brg je leh?" Tanya Iylia.

"Ah kau,sdp2 je xde mood." Kata Ad.

"Alaa..okay,kalau camtu..korg jln2 lh. Aku hbis beli brg aku,pastu aku blk. Kay?" Kata Iylia dgn senyuman.

"Hurmm,xpelh Ad. Kita duk Korea ni bertahun-tahun~. Lain kali lh kita jln2." Kata War dgn senyuman yg x berapa nk ikhlas.

"Hurmm,yelh~." Keluh Ad.

"Heheheheh..tq and sorry~." Sengih Iylia.

Selepas beberapa minit,diorg masuk ke dlm bilik masing2 untuk bersiap-siap.

Wardah memakai shawl merah gelap dan mengenakan shawl tu dgn blouse biru bercorak rose merah dan slim-cutted jeans. Lain pula dgn Iylia yg memakai dgn cara lebih 'selamba'. Dia memakai tudung bwl hitam,hoodie biru gelap dan skinny track bottom. Mls lh katakan~. Ad pula memakai lbih kepada korean ladies casual look:

 Ad pula memakai lbih kepada korean ladies casual look:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Lbih kurang gini lh~)

Dia mengenakan pakaian tu dgn shawl putih. Terserlah nur di muka,gitu~. Pakaian dia hampir sama dgn Wardah tapi lbih simple.

*******************************
-DI SHOPPING MALL-

"Kau nk beli ape..sebenar-benarnya?" Tanya Iylia berulang kali dgn muka pelik sambil memandang Fayyadh sejak tadi. Dia masih x percaya yg laki pon beli brg umah. Dia fikir,Fayyadh hanya lepak di rumah dan kalau dia lapa,dia kluar lh mkn.

"Iylia,stop bothering him." Kata Ad dgn tegas.

"Okay,fine.." kata Iylia.

Fayyadh dan Wardah hanya tergelak.

ADRYANA POV

Kitorg pergi ke section makanan. Aku sdg mencari ramen dekat section makanan segera kat situ. Byk jugaklh pilihan. Yg halal pon,blh tahan. Tiba-tiba Iylia menepuk belakang aku. Aku menoleh. Seriously...again?

"Hurmm,makin lama mcm creepy pon ade. Takut lak aku.." kata Iylia.

"Tu ah~weh! Cer check baju kau! Kot2 dia letak tracking device ke?!" Kata War dgn nada takut.

"Haih,korg ni. Leh ak jgn pikir bukan2?" Mrh aku.

"X lh,blk2 mamat tae ni je yg kita jumpa. Dia stalk kita ke? Dia ikut kita ke? Ke...jodoh?" Tanya Iylia lalu memberikan senyuman sinis.

Finding True Love {COMPLETED}Where stories live. Discover now