#23

38 5 3
                                    

MASIH ADRYANA POV

Apabila kami dh sampai di sebuah taman,Tae memberhentikan kereta dia memberi isyarat tanda kami dh sampai. Taman ni xlh jauh sgt drpd rumah sewa aku.

"Let's go~!" Kata dia lalu keluar dari kereta dia.

Aku pon keluar dan aku terpaku sekejap.

Subhanallah,cantik nye!!!

Aku cpt2 menutup pintu kereta yg tadi nye aku lupa nk tutup. Aku terus berlari ke taman tu.

MasyaAllah,rasa tenang je kat sini..pokok2 nye..burung2 nye..DAEBAK!

"I used to come here with my mom when I was a kid." Terang Tae. Aku hanya mengangguk.

"You want some ice cream?" Tanya Tae.

"Sure!" Kata aku dgn riang lalu mengikutnye ke 1 kedai kecik yg menjual pelbagai jenis manisan.

Sdg Tae membeli ice cream kami,aku menyambung mengamati pemandangan di situ.

Tiba2,aku rasa bahu aku ditepuk. Aku menoleh. Kelihatan Taehyung tersenyum sambil kedua dua belah tangan dia memegang ice cream kami.

Dia mengajak aku duduk di slh satu bangku kat situ. Aku duduk di sebelahnya. Aku menoleh ke arah Taehyung. Aku memandang wajah putihnye tu. Sdg aku hilang dlm khayalan,Tae juga merenung wajah aku. X lama kemudian..

"Ad?" Tanya dia,mengejutkan aku.

"H-huh?"

Dia tertawa kecil.

"I know,I am so handsome and it is so normal for people to stare at me." Sindir dia. Aku tertawa perlahan dan cuba sembunyikan wajah aki yg dh mula merah.

Aku tertunduk malu tapi tiba2 aku rasa sesuatu yg sejuk menyentuh pipi aku.

"Ah!" Jerit aku terkejut. Tae pula sudh menekup mulutnya menahan tawa.

"Here." Kata Tae lalu meghulurkan ice cream aku. Aku x tau nape,tapi aku rasa mcm situasi ni pernah berlaku. Tapi di mana ya?

Aku menjilat ice cream aku sambil melihat org lalu lalang. Tiba2,aku ternampak 2 susuk badan yg aku kenal.

Mula2,aku x percaya pada mata aku. Tapi bila diorg dh makin dekat dgn kedudukan aku dan Taehyung,aku mula cam wajah diorg.

Fayyadh dan Sohee.

Finding True Love {COMPLETED}Where stories live. Discover now