Prebrala som sa znovu v izbe. Teraz to už ale bola moja izba. Pozrela som sa na hodiny a zistila som, že už je ráno. Dnes je piatok a ideme do školy.
Rýchlo som si pobalila učebnice a utekala som dole. Matteo ma tam už čakal.
Matteo - Dnes je open. Prídeš sa na mňa pozrieť?
Luna - Open? Nemali sme spievať spolu?
Matteo - Ak by ti to nevadilo, tak by som rád vystúpil sám.
Luna - To je vpohode.Celú cestu a aj školu som nejak pretrpela a teraz idem s Ninou, Gastónom a Matteom do Rolleru.
Takže aby som vám to vysvetlila. Open music je akcia, do ktorej sa treba vopred prihlásiť. Matteo nás tam pôvodne zapísal spolu, no teraz Tamare povedal, že bude spievať sólo. Nie je to žiadna súťaž, je to len zábavná akcia, kde sa môžu ľudia predviesť.
S Ninou sme sa usadili hneď k prednému stolu. Ako prvý spievali Ramiro, Jim a Jam. Spievali pieseň A rodar mi vida.
Potom spieval Gastón s Ninou pieseň Mitad y Mitad. Musím uznať, že obaja spievajú naozaj prekrásne.
Nasledovalo hviezdne trio. Ambár, Delfi a Jasmína. Spievali pieseň Chicas así. Musím uznať, že tá pieseň sa k nim úplne hodila.
No a na záver spieva Matteo. Prichádza na pódium a do ruky si berie mikrofónMatteo - Ehm... Táto pieseň je pre jedného veľmi špeciálneho človeka. Človeka plného energie a optimizmu. Človeka, ktorý pri mne vždy stál a ktorého mám rád... ... Pre teba Luna!
Pieseň venovaná mne? Tak toto som nečakala. Matteo sa na mňa usmial a začal spievať pieseň Siento.
Keď hudba a Matteov perfektný hlas utíchli, ozval sa burácajúci potlesk. Matteo zbehol z pódia a pevne ma objal. Z očí sa mu postili slzy.Matteo - Prepáč mi to Luna. Nechcel som to včera tak vyhrotiť. Ja len...
Luna - Za nič sa nemusíš ospravedlňovať. Ja to chápem Matteo. Je veľmi ťažké stratiť oboch rodičov.
Matteo - Som rád, že ma chápeš. Pôjdeme domov?
Luna - Môžeme. A Matteo?
Matteo - Áno Luna?
Luna - To, čo si povedal pred a tou piesňou. Myslel si to vážne?
Matteo - Úplne vážne.
Luna - Milujem ťa.Po týchto slovách sme sa vybrali domov. Cesta trvala len pár minút.
Po príchode do teraz už Matteovej vily si Matteo zavolal mňa aj mojich rodičov do obývačky.
Matteo - Zavolal som si vás, pretože vila teraz patrí mne. Pár vecí sa tu zmení. Takže začnem. Od teraz už nie ste zamestnanci ale členovia rodiny. Čiže sa môžete voľne pohybovať po celej vile.
Mónica - Úplne po celej?
Matteo - Áno. A bývať budete tam kde doteraz. Ale ak Luna bude chcieť, môže s tej izby ísť bývať do väčšej vedľa mňa.
Luna - To by si vážne urobil?
Matteo - To je všetko. Môžete ísť.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prečo práve Balsano?
Hayran KurguTakže toto je ff na seriál Soy Luna. Matteo - Luna ja viem, že sa toho sťahovania bojíš... Luna - Matteo ja neviem čo sa so mnou deje. Nikdy som sa nesťahovala. Bojím sa, že keď opustím toto miesto, nebudem sa vedieť znovu dať dokopy. Príbeh Luny, k...