(Teraz naprawdę mam 30 obserwujących ;3)
( @srebrne_serce )
1.Czemu budzisz mnie wstawiając to o tak późnej godzinie?
Ponieważ nie chciało mi się spać i dlatego, że na takie pomysły wpadam tylko gdy ide spać ;)))( @edouthe )
1.Jak trafiłaś na watt?
A no tak: moja cudowna przyjaciółka, czyli @imanilluminati123 , jest yaoistką i zgrała sobie wattpad, by czytać powieści o yaoi i mi je przedstawiła jakie one są cudowne i spytałam ją co to za apka, i tak się zaczęło
(Tak od siebie: na początku Nie zwracałam uwagi na to wszystko, bo nienawidzę yaoi;) ogólnie rzecz biorąc jestem yuristką, ale to nie oznacza, że jestem bi :3, na potwierdzenie mam krasza :3)2.Od kiedy lubisz wojowników?
To było tak: weszłam do empiku, by wybrać sobie ksionżkę* i zobaczyłam okładkę V tomu Warriorsów i już chciałam to mieć. Na moje szczęście była pierwsza.
Gdyby dziadkowie z Portugalii nie zechcieli mi kupić ksionżki* to bym nigdy nie przeczytała Wojowników!😱 Albo jeśliby nie było pierwszej części, to bu mnie tu nie było...
Czyli od kwietnia tego roku. 😄3.Kiedy zaczynają Ci się ferie zimowe?
Nie wiem, na prawdę nie wiem.4.Ulubiona pora roku?
Zima, no i jeszcze lato ^.^5.Gdybyś mogła wybrać to żyłabyś bez rąk czy bez nóg?
Ani to, ani to😂 Ale jak już to wolałabym, tfu tfu, bez, tfu tfu, nóg☺6.Lubisz deszcz?
Nie lubie ulewy (szczególnie gdy jest burza), ale tak to to lubię i to bardzo😊( @PolarnaGwiazda )
1. Ulubiona postać z Wojowników?
Hmmm... Waham się między Wysoką Gwiazdą, Kruczą Łapą, Ostowym Pazurem i Klonowym Cieniem. Nie umiem wybrać ;)2.Wszystkie OC z Wojowników?
Mam ich dużo, sama nie pamietam ile! Ale te najfajniejsze to:
♡Kanapka- szaro-biała kotka o pięknej puszyste sierści i czerwonych oczach; (Taka skrócie)
♡Mroczna Gwiazda- czarno-biała kotka z białą łatwą wokół lewego oka; oczy niebieskie; głęboka rana na lewej, tylnej stopie;{wcześniej Mroczny Ogon}; Klan Błota;
♡Mewia Gwiazda- biały kocur z jasnoszarymi plamami na całym futrze(?), jasnoszarymi uszami i tylnymi stopami; Bardzo jasny błękit (oczy); Klan Śniegu; {wcześniej: Mewi Ptak}
♡Patyk- ciemnoszara kotka w białe łaty; Ogon ciemnoszro-czarny; Na szyji(?) Obroża z zębami/pazurami kotów,które zabiła a do tej obroży jest przyczepiony na sznurku pióro pierwszego zabitego ptaka; Klan Ran (który sama stworzyła); Jest szalona i lubi zabijać; Jasnoróżowe oczy;
♡♡ No i Szkarłatna Krew!3.Jak poznałaś Wojowników?
Dziadek i jego żona(Ale nie moja babcia xD) poszli ze mną do Empiku, bym sobie kupiła książkę, bo niedługo moje urodziny. I wystarczyło, że spojrzałam na okładkę... Miłość od pierwszego wejrzenia istnieje 😂4.Twoje imię?
Moje imię? Najgorsze z możliwych czyli......
Julia!
5.Ulubiony przedmiot szkolny?
/////żaden///// Ale matematyka! Tak, matematyka to mój ulubiony przedmiot w szkole. (Żeby nie było, to może to potwierdzić
@listkowagwiazda13 )6.Umiesz się wspinać?
Nie za bardzo, ale nie pogardzę spróbowania. (Ja zawsze próbuje, tak wogóle, to koleżanki mówią, że jestem największą optymistką na świecie... Zgadzam się z tym!)( @listkowagwiazda13 )
1.Książki, które bardzo lubisz oprócz Wojowników?
"Zmierzch","Wypowiedz jej imię","Chowańce","W pustyni i puszczy"(?).ALE NIC NIGDY NIE LICZY SIE Z WOJOWNIKAMI!!😄
2.Czy masz jakieś zwierzę?
Tak! Mojego kochanego królika Bobka!3.Czy chcesz mieć jakieś zwierzę?
Tak!!!! KOTA!!!! Koty moim życiem, moim bogiem, wszystkim😻😻 W przyszłości chce zostać kocią behawiorystką. Pisać kto wie kto to koci behawiorysta.4.Ile masz lat?
12 i podoba mi się mój wiek😃*błąd specjalny
No i to tyle!
CZYTASZ
Postanowienie Szkarłatnej Krwi - Wojownicy
أدب الهواةZwykła kotka, której JEDNA decyzja zmieniła życie o 180 stopni.